ik zit (denk ik) met een virus op men computer account. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathiszz

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2015
Hey. Ik heb sinds kort een soort virus op mijn computeraccount gekregen waardoor bijna alle snelkoppelingen van men bureaubladpictogrammen zijn verdwenen.
all de pictogrammen zijn de zelfde: een wit blaadje.
als ik op zo'n logotje klik staat er: klik op het programma waarmee u het bestand wil openen.
enig idee wat het zou kunnen zijn?

:(

Hallo. Heb je iets meer dit is mager. Welk systeem windows? Of een 32 bits of 64 bits daar zit ook verschil in.

En hier is jou foutmelding vermeld. Wellicht lost dit het al op. Klik

ik gebruik Windows 7 Home Premium 64 bitssysteembestuur
hier is nog een fotoFotolol 035.jpgFotolol 035.jpg
Het paint logotje kan ik veranderen naar een ander logotje.

Klikje proberen.

Of hier snelkoppelingen herstellen. Klik

Anders scannen met malware bytes, pak de free versie. Kijk uit wat je aanvinkt.

Laatst bewerkt:
Welk bestand van de 28 moet ik downloaden? .avi, .bat, .bmp, .chm, .cmd, .com, .exe, .gif, .htm/.html, .ico, .img, .inf, .jpg/.jpeg, .js, .ink, .mp3, .mpg/.mpeg, .msc, .reg, .scr, .tif(f), .txt, .vbs, .wma, .wmv, .xml, mappen of schijven.
Ik ben niet zo een computer expert. ;)

Die ink snelkoppelingen. Je zou ook nog systeemherstel kunnen proberen. Enkele dagen terug. Daar kun je ook ergens een vinkje plaatsen zodat je ietsje verder terug kunt.

Laatst bewerkt:
Ik heb systeemherstel gedaan maar er verandert steeds niets ik zal die ink proberen

Ik heb de .ink bestand gedownload handleiding gevolgd maar hij geeft een foutmelding: Kan .reg niet inporteren

Besluit staat vast: we zullen mijn gebruikers account verwijderen en een nieuw aan maken.
Alvast bedankt voor alle moeite!

Graag gedaan. Jammer dat het niets oploste. Jij ook bedankt. Groet Manamana.

Zelf zit ik denk ik ook met een virus. Als mijn computer gewoon normaal aan staat, opent hij wel is uit zichzelf een internetpagina, met reclame erop. Wat kan ik hier tegen doen?

Lol!! toen ik Cretive Cloud downloade toen sprongen alle icoontjes terug naar normaal.
Alles voor niets maar toch bedankt dat je me wou helpen.
:)

Ik heb een virus scanner ja. Maar moet zeggen, dat ook ik pasgeleden cretive cloud gedownload heb..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan