Ik zit met een virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik kreeg zojuist een mailtje binnen van symantec over één of ander virus dus ik even naar die site, en wat denk je ik had er meteen één te pakken de naam is Download Trojan, en die kan ik volgens Norton niet verwijderen?? wat moet ik daarmee want ik krijg steeds die melding, en een virusscan van Norton 2004 helpt niet want die verwijderd hem niet helppppppp..
Fred.......

een mailtje van symantec?
weet je wel zeker dat je niet door het bezoeken van die link juist een virus hebt gekregen?

Inderdaad eem mail van Symantec is net zo verdacht als die van Microsoft met link.

Wat is de naam van het virus ?

Of scan (met uigeschakeld herstelpunt in) de veilige mode.
:cool:

Je kan er vanuit gaan dat Symantec nooit een mail stuurt naar jou persoonlijk over een virus. Gelijk wegknikkeren dus zo'n mail.

dat weet ik voor 100% zeker, want ik kreeg gewoon een bericht van Symantec het ging over dat virus MyDoom, maar het was tijdens het bezoek op die site, maar hoe kom ik nu weer van dat virus af aangezien ik geen remove tool kan vinden....

Trojanen/virussen e.d. kunnen de afzenders faken, als je je niet specifiek bij Symantec hebt opgegeven (ik weet niet eens of dat kan) en bv ook niet bij Microsoft (daar kan dat wel) dan kan je er 100% van uitgaan dat het een virus-mail is.

Doe wat Apoe zegt, online scannen kan daarna ook nog: HouseCall Een Hijack This Log eveneens: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief deel 6<-- Druk daar op de knop "reageer op bericht" en post je log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan