Ik zit vast in Crysis! Iemand die dit herkent en kan helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ireth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
Ik zit vast :( In de Singleplayer dus :(

En al google'nd kom ik overal dezelfde oplossing tegen, alleen lijkt ie bij mij niet te werken :(

Chapter: Crossings
Cross the river where the enemy sniper was (the objective is also on the eastern side of the river). There will be about ten more enemy guards patrolling. Use the rocks of the river for cover and take them out.
Continue southeast until you see Prophet. Follow Prophet into the cave, ending the level.

DSC00046.jpg
DSC00054.jpg

Nou ik kan die cave in lopen wat ik wil, er gebeurt helemaal njente! :N Ik loop tegen een berg rotsen aan, met ergens daar in het midden een soortement van spleet waarvan ik het idee heb daar door heen te moeten, alleen lukt me dat dus niet. Ik kom gewoon niet verder? Wie weet het verlossende antwoord! Sesam Open U werkt iig niet :(

Op Youtube kwam ik een filmpje tegen van het beruchte level en idd, bij het einde is er een open grot in de rotswand. Bij mij is deze dus helemaal afgesloten met rotsen :( Iemand enig idee wat er waar fout is gegaan?

Zie hier mijn ingestorte grot. Daar waar dat boompje staat (door mij neergezet als markering) is een hele smalle doorkijk waar je dus niet doorheen kan. Terwijl in dat youtubefilmpje de grot gewoon helemaal open is!

Inmiddels heb ik het hele level overnieuw gedaan, maar ik blijf tegen die dichte grot aanlopen!

Kun je het level niet proberen te editten m.b.v. SandBox2? Misschien dat het dan lukt.

Ik geloof niet dat dat iets is waar ik me aan moet gaan wagen, blijft volgens mij niks meer over van het hele spel!

het is helaas alweer een tijdje terug dat ik crysis speelde, en ik kan me vaag die ingestorte rots herinneren.

het lijkt erop alsof er iets is fout gegaan in dat level, dat je iets wel of niet hebt getriggerd, hoe dan ook, dat je eigenlijk aan de andere kant van die ingestorte kloof moet staan.

maar, hoe dan ook, in dit soort gevallen zit er gewoon niets anders op dan gewoon de level overnieuw spelen, heel waarschijnlijk dat dan alles weer gewoon verder gaat. het hoort zich aan dat je alles al geprobeert hebt wat er te proberen viel. raad je dus echt aan een vorig save point opnieuw te laden en opnieuw te level te beginnen.

heel veel succes hiermee,

leon

(op zich geen gek idee om eruit te komen door de editor in te schakelen, maar, dan moet je die wel kunnen bedienen en dat kost een paar weken studeren, dus begin daar maar niet aan. kan in dit geval meer kwaad dan goed doen, voor je t weet heb je zware schade toegebracht!)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan