Ik zoek driver voor draadloos HP Toetsenbord HP SN: 5187URF2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jinxes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
heejz hallo..

Heb hier een HP Pc. en kan echt nergens de driver vinden voor het Draadloze toetsenbord en opzich ben ik hier best handig in. Maar zelfs op de HP website kan die um nie vinden. En ook als ik kijk bij serienummer van de pc zelf krijg ik alle software en update's voor mijn pc maar nergens de orriginele drivers voor toetsenbord

KAN IEMAND me Helpen (please) En zoals ik bij vele zag heb ik hetzelfde -probleem, Alleen de mute-volume knoppen werken...

serienummer toetsenbord: 5187URF2

Alvast super bedankt

Groetjes Misha

Graag het type van de pc waar het keyboard bij hoort.
Overigens, ik mag aannemen dat je de pc opnieuw hebt gestart na de installatie.

hi..

Ik heb een HP pavilion M7670-nl Media Centre 2005 en Ja. Na installatie/update werd er gevraagt om opnieuw op te starten.

Tx Greetz Misha:)

Graag het type van de pc waar het keyboard bij hoort.
Overigens, ik mag aannemen dat je de pc opnieuw hebt gestart na de installatie.

Welk besturingssysteem gebruik je?

In b.v. XP Moet je via -->instellingen-->Configuratiescherm-->Toetsenbord de knoppen instellen, je zou daar een tabblad 'knoppen' (buttons) moeten hebben.

hi

Zoals ik al zei heeft de installatie geen enkel invloed gehad op mijn TB. En ook voor de knoppen heb ik gekeken, Maar bij configscherm / toetsenbord is er geen mogenlijkheid om de knoppen in te stellen...

kort samengevat. Niet de goeie driver.

Nog ideeen ?

greetz Misha
Welk besturingssysteem gebruik je?

In b.v. XP Moet je via -->instellingen-->Configuratiescherm-->Toetsenbord de knoppen instellen, je zou daar een tabblad 'knoppen' (buttons) moeten hebben.

Helaas vermeld je nog steeds niet welke windows versie je gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan