Ik zoek een duidelijke handleiding van Outlook Express 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kees_Gres

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Berichten
13
Hoi allemaal. Ik ben hier nieuw.

1. Waar vind ik een duidelijke gebruiksaanwijzing van Outlook Express 6.0? Want ik vind de ingebouwde help-functie erg onduidelijk.

2. Ik heb net mijn emails in Outlook Express gecomprimeerd via het menu daarvan. Kan dat nadelige gevolgen hebben? En moet ik die emails nu weer decomprimeren ofzo? Ik werk met Windows XP.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, het ging over Outlook Express 6.0. Ik had het fout geschreven.
 
Laatst bewerkt:
ok, ook nog één van outlook express 6 blijkbaar, (had alleen 1. gelezen :confused: )

wacht even..
 
Bedankt MB. Misschien heeft iemand goede ervaringen met één van deze handleidingen voor Outlook Express?
 
2. Ik heb net mijn emails in Outlook Express gecomprimeerd via het menu daarvan. Kan dat nadelige gevolgen hebben? En moet ik die emails nu weer decomprimeren ofzo? Ik werk met Windows XP.
Dat comprimeren bespaart ruimte op je harde schijf. Je hoeft daar verder niets aan te doen.
Een handleiding voor Outlook Express gaat bijna altijd over het instellen van de inlog gegevens op je mailserver, meestal bij je Internet provider.

Waarover heb je nog meer vragen? Want als dat instellen goed is gedaan, heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar.
 
Kees_Gres zei:
Hoe kan ik mijn emails uit Outlook Express opslaan op een USB-stick?
Om even in te gaan op je verwijderde bericht :)D :D )
In de bijlage staat een document over backup en restore van je mails en adresboek.
Na backup gemaakt te hebben, kun je die kopieren naar usb stick.
 
Laatst bewerkt:
Ongedaan maken kan nu niet meer, maar dat is ook helemaal niet erg. Ïn Extra, Opties, Onderhoud kun je diverse ruimtebesparende mogelijkheden aanvinken, dan wel kiezen, zoals als je klikt op "Nu opruimen". Daar zie je ook de grootte van alle OE-bestanden.

Edit: zie ook deze thread.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan