Ik zoek een goed programmatje Help......

• Onderwerp starter Onderwerp starter alro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alro

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo,

Ik zoek een goed programma'tje zonder reclame en onzin liefst volledige versie zodat je niet de hele tijd een melding krijgt van UPGRADE NOW.

Het is de bedoeling om het menu eigenschapen voor beeldscherm in w98 te blokkeren zodat ze hier niks meer kunnen veranderen (misschien met een wachtwoord)

Zelf had ik een programmatje maar die vroeg de hele tijd om te upgrade blalbalbla dus nu zoek ik zoiets die eigenlijk beter werkt en niet van die stomme meldingen GEEFT!

DANK U

@ Valijn: Dat kan je niet regelen met TweakUI. :rolleyes:
alro zei:
Het is de bedoeling om het menu eigenschapen voor beeldscherm in w98 te blokkeren zodat ze hier niks meer kunnen veranderen
In het zip-bestandje in de bijlage vind je twee registerbestandjes.
Met het ene blokkeer je de eigenschappen voor beeldscherm en met het andere hef je die blokkade zonodig weer op. Als die optie geblokkeerd is en iemand probeert hem via rechtsklikken op het bureaublad of via het configuratiescherm te activeren, dan wordt dit venstertje zichtbaar:

attachment.php

Je voegt zo'n bestandje aan het register toe door erop te dubbelklikken.
Deze methode is trouwens nog lang niet waterdicht en een beetje handige computeraar kan dit vrij makkelijk omzeilen.
Wil je in Win98 op een wat meer professionele manier bepaalde restricties instellen, dan kun je daar Poledit (de Systeembeleid-editor) voor gebruiken die op de Win98 cd-rom te vinden is:

attachment.php

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan