Ik zoek een goede Game-pc...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamespriter7

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
hallo,ik ben op zoek naar een Goede game-PC (desktop)... eentje waar je zoiezo WoW (World of Warcraft) op kan spelen op de hoogste resolutie, en waar zoiezo meer dan 3 games opkunnen... (misschien zijn mijn eisen teveel.. ?)
-ik wil hem kant en klaar kopen, dus niks in elkaar te hoeven zetten
-ik heb een Budget van 1000
-ik hoef niks erbij.. alleen het desktop zelf (beeldscherm weet ik nog niet... misschien.)
-hij moet van Dell zijn

ik hoop dat er wat resultaten zijn...
Dankje wel!:thumb:

Waarom wil je hem echt van Dell hebben? Die zijn echt een stuk duurder en qua service, naja daar zal ik maar niet verder op in gaan. Je kan veel beter zelf samenstellen (of iemand hier op het forum het laten doen) en hem dan door de winkel laten assembleren. Dan ben je goedkoper uit (dus more value for money) en je weet wat er in zit. Daarnaast kan je alles aanpassen hoe jij het wil hebben. Dat kan bij dell niet.

Hier heb je een systeem voor € 1201 inclusief alles. Dus met een scherm, toetsenboard, besturingssysteem, speakers, muis en wat je nog meer nodig zou kunnen hebben. Zie hier (klik). Deze is samengesteld door hardware.info (klik)

Dat lijkt me persoonlijk een veel betere keuze.

@ swallav

ondersteunt de Radeon HD 5770 1024 MB al DirectX 11?
Anders is dat misschen een beetje zonde. (?)

Ja, aangezien het een HD5XXX serie is. Alle gpu's in die serie hebben dezelfde features.

Eyefinity (3 schermen)
DirectX 11
Direct Compute 5
40 nm
Tesselation
en meer

de reden dat ik een Dell wil is dat dan een grote korting krijg, m'n oom kan dat voor me regelen... die werkt daar. en waarom ik een kant en klare wil is omdat ik namelijk nie zo slim ben met onderdelen in elkaar zetten en alles, snap er niet veel van.

Neem je deze (klik) toch met een i7 920 en een GeForce GTX 295?

Je moet wel flinke korting krijgen als je goedkoper uit wilt zijn dan samenstellen :o

Moet je daar voor optimale resolutie geen HD monitor hebben ofzo? is alienware trouwens van dell? wist ik nie als dat zo is

er komt bij dell ook nog 110 euro bij wil je 6GB geheugen hebben. Standaart zit er maar 3GB in. en betaal je dus voor 3GB meer €110 :eek:
Maar je zult die 3 extra beter wel kunnen nemen

er komt bij dell ook nog 110 euro bij wil je 6GB geheugen hebben. Standaart zit er maar 3GB in. en betaal je dus voor 3GB meer €110 :eek:
Maar je zult die 3 extra beter wel kunnen nemen

DDR3 is erg duur de laatste tijd
het is een normale prijs voor die geheugen hoor

DDR3 is erg duur de laatste tijd
het is een normale prijs voor die geheugen hoor

Dat is echt onzin. Ik heb voor mijn triple channel OCZ platinum 1600 mhz 6 gb 145 euro betaald ex verzend kosten. Dat is dan wel 35 euro meer, maar dit was wel voor 6 gb. Dus de prijzen mogen dan hoog zijn, niet zo hoog. Maar ja dat komt gewoon puur omdat dell de hoofdprijs en nog een exorbitante bonus extra vraagt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan