ik zoek een goeie app of advies hoe beste alles synchroniseren (contacten met pics)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redmage

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
78
Hoi,

ik heb de samsung tablet 2 10.1 en ben er reuze content van.

heb echter liggen zoeken en je wordt eigenlijk overspoelt met apps voor contacten etc. maar sommige reacties zeggen bij sommige dat het traag of soms niet goed werkt.

ipv. dingen te gaan installeren om nadien mss niet helemaal tevreden te zijn en onnodig tijd te verliezen zou ik het hierbij dus eerst willen vragen of jullie soms geen goede raad of app (voor android) kennen die doet wat ik zou willen.

ik heb dus een gmail account, een outlook (oude msn account), LinkedIn account en facebook account en verder ook nog een smartphone Samsung gio met contacten. Ik had graag al m'n contactpersonen, telefoonnummers, hun pic's en emailadressen (en eventueel ook hun woonplaats) ergens in één app willen centraliseren.

ik wil wel graag een app waar dus bij de naam van m'n vrienden/kennissen ook hun foto in het klein bijstaat (of waarvan ik later nog een foto van hen kan toevoegen) want sommige kennissen onthou ik eerder van ziens hehe.

bestaat er zoiets ? of moet ik eerst het synchroniseren in tussenstapjes gaan doen ?

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan