Ik zoek een gratis alternatief voor Lycos Tripod

• Onderwerp starter Onderwerp starter joept
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
He,

Ik ben opzoek naar een gratis alternatief voor Lycos Tripod.
Op zich ben ik beste tevreden over Tripod maar toch vindt ik het vervelend dat er soms
een Pop-Up komt als ik naar mijn site surf ( www.members.lycos.nl/joep1204 )
Ik zoek een dienst die het zelfde levert als Lycos Tripod maar dan zonder die vervelende Pop-Up! Als je zo'n alternatief kent laat het mij dan AUB weten! :)
Mocht je niet helemaal zo'n alternatief weten. Dan is dat natuurlijk niet erg. Zo lang ik maar bestanden voor mijn site naar een FTP map kan sturen!
(Want bij Lycos Tripod is het zo dat je kan inloggen op ftp.members.lycos.nl en dan kan je bestanden er op zetten.)
:)

Hoi,

Ik heb zelf een account bij www.110mb.com, gratis, om daar al mijn dingen (scripts etc.) uit te kunnen testen. FTP enzo wordt ondersteund, voor database moet je betalen, maar die heb ik niet nodig. Daarnaast vond ik www.gigacities.net ook wel een goede, ook met FTP en PHP en MySQL en alles...
Kijk anders eens hier: http://www.free-webhosts.com/no-forced-ads.php
Staan er een boel tussen, zónder reclame. :)

Laatst bewerkt:
Bedankt

Bedankt hoor :)
Maar toch nog niet wat ik zoek

Laatst bewerkt:
Freewebs is naar mijn ervaring met reclame. Een reclamebar onderin beeld.

Niet erg

Ik vindt het niet erg als er een banner op mijn site wordt getoont.
Maar wat ik wel erg vindt is als er een pop-up komt op mijn site!
Dus nogmaals ik zoek een gratis host die ftp acepteerd. En die geen pop-up heeft. Maar het mag wel een banner zijn! Verder werk ik met: filezilla dus het is voor mij belangrijk dat ik met filezilla verbinding kan maken met de ftp server! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan