Ik zoek een laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

flaptop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
Ik ben niet zo´n held in keuzes maken en ik heb ook niet veel verstand van computers. Dus als jullie mij zouden willen assisteren met het maken van mijn keus ben ik jullie eeuwig dankbaar!

Mijn budget is 500 euro. Ik wil er mee internetten vooral, niets bijzonders. Zou er wel graag eentje willen die een beetje snel opstart en een mooi en minstens 15" scherm heeft. En ik wil hem kopen bij een fysieke winkel.

De Asus K73TA leek mij wel prima, of sla ik nu helemaal de plank mis? Wat zijn jullie voorstellen?

Alvast bedankt!
Flaptop

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n beetje elke laptop boven de, zeg, 300 euro gaat voldoen aan je eisen. belangrijkste verschil gaat de resolutie van het scherm zijn.

De asus is prima voor internet en af en toe een licht spelletje. Overigens is die wel boven je eigen gestelde budget, en is 17".

Is de asus ok?: ja; Zijn er alternatieven binnen je gestelde eisen en budget? waarschijnlijk wel 100 :)

het merk Asus is perfect, ik heb zelfs gelezen dat ze het laagste RMA percentage hebben en je ze dus als heel betrouwbaar kan bestempellen

@dennisdennis12:Gaarne beargumenteren.Het alleen maar plaatsen van merk en typenr(ook nog eens zonder link)heeft de ts'r niets aan en is niet wenselijk.;)

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Asus is een prima merk maar ik zou voor dat geld toch deze nemen heb je betere videokaart en processor.
Videokaart even tussen haakjes want zie een Asus K73TA met een 6250 videokaart en een 6650 videokaart en gezien de prijs zal het een 6250 zijn en anders is de videokaart uit mijn link even slechter.

@ dennisdennis, de laptop die je aanbeveelt is niet nieuw te verkrijgen. eerste generatie i3 zou ik niet bij voordelen zetten, maar dat is persoonlijk, de 2e gen i5 uit modag's voorbeeld is bijvoorbeeld al een heel stuk sneller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan