Ik zoek een laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2014
Ik heb een nieuwe laptop nodig, bij mn oude pc is de halve koeling ermee opgehouden, en die pc is nooit echt een goede geweest.
hij is dan ook 6 jaar oud maarja...
Ik heb geen zin om die koeling te vervangen, en wil graag een snelle laptop.
Ik heb ongeveer 675 euro, en liever niet meer.
Met deze laptop wil ik graag een beetje gamen, maar ga hem ook voor school gebruiken.
Qua games wil ik graag nog een beetje gta4 online spelen en liever ook games als Battlefield 3/4 en CoD: Ghosts en heel random World of Tanks.
Het maakt me niet uit om deze games op Low settings te spelen.
Ik wil Graag een AMD A10 of A8 processor (die 4 cores zijn wel fijn) maar i5 en i7 is natuurlijk ook goed :thumb:
hierbij wil ik graag 6 gigabyte ram geheugen of meer en een goede videokaart, maar ik weet dat is nogal moeilijk...:(
Ik heb trouwens deze gezien:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HP-Pavilion-17-F035ND,10259,482723,1352679.html?langId=-11

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh oke, ik ben nieuw hier...
Dus ik begrijp het nog niet helemaal...

@Gamer16: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Je vraag stond inderdaad niet in de juiste sectie.;)
Ik heb je vraag daarom verplaatst van Members Chat ----> Hardware - Laptop (of de aankoop daarvan).
Tevens een aanpassing gedaan aan de titel van je vraag.

Succes met je zoektocht naar een laptop.:thumb:

Ik ben een leek, dus weet niet of je er iets aan hebt.

Maar ik ben erg tevreden over de lenovo 505s met een amd a10 en 8 gb ram. Heb er 500 euro voor betaald bij mycom.

Weet niet hoe de videokaart is.

Heel erg bedankt @frankwannet
Ik heb daar ook al naar zitten kijken, die vond ik er ook wel goed uitzien, maar ik vond de videokaart niet heel erg goed voor gamen, toch bedankt voir het meedenken :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan