Ik zoek een muis, wie kan we er een aanraden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kenju
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Hallo,

Ik ben voor iemand anders op zoek naar een muis. De eisen zijn dat hij draadloos is, en in een oplaadstation kan. Het gaat om al wat oudere mensen, dus kwa functies liggen de eisen niet zo hoog (geen overbodige knoppen, vliegwielen, etc. Bijvoorbeeld de VX Revolution zou met dat vliegwiel en de verschillende regelaars wat te veel van het goede zijn). Ik heb een paar Logitech-opties gezien en die van Microsoft. Maar eigenlijk moet er natuurlijk wel meer zijn dan alleen deze twee. Ik kom echter persoonlijk niet verder. Heeft iemand nog wat andere suggesties? Ik zou graag wat plaatjes bij de suggesties zien maar als je die niet zo snel kunt of wil vinden/plaatsen is het ook goed natuurlijk.
Het budget zit op 50 Euro.

Voor zover ik ben, komt de Logitech® Cordless Click!™ Plus bovenaan te staan.

Logitech LX 710 muis+keyboard (geen dockingstation, maar oplaadbare batterijen)

Laatst bewerkt:
Wat betekent "oplaadbare batterijen"? Ja, baterijen diue je kunt opladen. Maar bedoel je dat het een goede oplossing is om oplaadbare baterijen in deze dingen te gebruiken? Of zit er iets van een oplaadmodule bij? Voor zover Google mij een antwoord biedt, gaat het om gewone batterijen die je iedere keer moet vervangen.

bij mij logitech muis zit een soort adapter waar ik als ik van de pc ga me muis in kan doen, ik heb pc al 4 jaar en nog nooit me muisbatterijen moeten vervangen.

mvg

Wat betekent "oplaadbare batterijen"? Ja, baterijen diue je kunt opladen. Maar bedoel je dat het een goede oplossing is om oplaadbare baterijen in deze dingen te gebruiken? Of zit er iets van een oplaadmodule bij? Voor zover Google mij een antwoord biedt, gaat het om gewone batterijen die je iedere keer moet vervangen.

Correct, ik had het anders moeten verwoorden, er zitten 2 AA batterijen in de muis, die ik met een gewoon batterijopladertje moet opladen (niet meegeleverd).

ik zou wel ff voor een muis gaan waar wel adapter bij zit, Ik heb zelf de Logitech Cordless Click, heel erg simpel en er zit een adapter bij ( ik ga nu ff google en ik vertel wel waar je hem kan kopen)
Dit is mijn muis + adapter:

MVG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan