Ik zoek een nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

VanQuiSh

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Hallo,

Ik zocht een nieuwe videokaart maar door verschillende redenen ging dat niet door( lang verhaal :D ) Nu kwam ik op het idee om een hele nieuwe computer te bouwen. Alleen het probleem is dat ik helemaal niks weet van moederborden. Kunnen jullie me een beetje informeren?
Ik wil graag een goed moederbord en processor prijs voor moederbord maakt niet echt uit als maar niet meer als 250 euro is.

Bedankt,

Oowja nog iets, Is het misschien slimmer om iets goedkopere moederbord te kopen en duurdere processor?

Nee dat is zo maar als ik eenmaal die 2 dingen heb, Lukt de rest ook wel!

Ik denk dat ik een intel wil en dan een Socket 775
Die is beter als een Socket 479 ????
Of kan ik beter AMD?

Socket 479 bestaat alleen als processor, die wordt namelijk vastgesoldeert.:cool:

Maare, ga voor de Core 2 Duo van Intel, met een moederbord waar een 965 of 975 chipset op zit.

Ik heb een denk ik een goeie gevonden: Intel Core 2 Duo E6400 2.13 GHz
Maar er zijn ook andere processoren bijv Intel Pentium 4 3.6 GHz 800 MHz 2 MB Boxed
En die 2e is veel goedkoper en die heeft ook 3.6 ghz waarom zijn die Core 2 Duo's dan zo duur?

Dat zijn nog de processors waar wat aan verdient wordt, die andere zijn ipp uitlopend, en sterk in prijs verlaagd, dus hij is niet zo duur, die andere zijn goedkoop.:cool:

Ja dat past, maare, wat een duur bord, is dit niets?

Of deze, alle Intel 965 en 975 ondersteunen Core 2 Duo processoren.

Je kunt ook alles bij één leverancier halen, scheelt weer verzendkosten, e.d.

Als ik op je links klik krijg ik bij allebij een core 2 duo processor? dezelfde die ik ook wil gaan nemen?

Ja, ik nu ook.:confused:

Maare, het ging om de ECS Moederbord P965T-A en de Asus Moederbord P5B Deluxe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan