Ik zoek een nieuwe computer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Metu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Metu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe computer. Tussen alle aanbiedingen op internet raak ik echter al snel duizelig van alle verschillende dingen die ik tegen kom. Ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen een nieuwe computer uit te zoeken.

Ik zal hem voornamelijk gebruiken om spelletjes te spelen, te surfen en streaming films te kijken.
Waar moet ik op letten als ik zo'n computer zoek? Hebben jullie misschien een suggestie welke computer goed voor mij kan zijn? Welk merk raden jullie mij aan te kopen?

De prijscategorie ligt rond de 600 euro. Eventueel kan hier nog 100 tot 200 euro bij, als het écht een hele mooie PC is. Randapparatuur zoals toetsenbord en muis hoeft niet, want dat heb ik al. Een monitor heb ik niet nodig, dus ik heb echt alleen de kast nodig.

Alvast bedankt, en ik hoop dat ik dit in het goede forum gepost heb :)

Laatst bewerkt:
En randapparatuur, moet dat er ook nog bij in? Zoals muis, toetsenbord, enz.

Nee, dat hoeft niet, was ik inderdaad vergeten te vermelden. :) Ik heb ook al een externe harde schijf van 320 GB dus een groot geheugen heb ik niet nodig.

mooie computers ,mooie prijzen,goeie service en vertrouwd
http://www.informatique.nl/pc

Bedankt, maar ik wil eigenlijk vooral weten wat voor processor e.d. ik nodig zal hebben voor de dingen die ik met de PC wil doen. Om efficiënt te kunnen gamen, wat voor processor, moederbord heb ik daarvoor nodig zodat ze goed kunnen draaien op de PC.

Wat is precies het doel wat je ermee wil doen, dat is namelijk het belangerijkste

Wil je gewoon simpel mail en word doen of wil je er flink mee gamen, wil je er hd films er op afspelen wil je er films mee coderen.

Wil je goede service erbij of vindt je dat niet belangerijk.

Als je wensen duidelijk zijn kan ik je helpen met de keus.

Wat is precies het doel wat je ermee wil doen, dat is namelijk het belangerijkste

Wil je gewoon simpel mail en word doen of wil je er flink mee gamen, wil je er hd films er op afspelen wil je er films mee coderen.

Wil je goede service erbij of vindt je dat niet belangerijk.

Als je wensen duidelijk zijn kan ik je helpen met de keus.

Ik weet niet wat films coderen is, dus dat zal ik wel niet er op gaan doen ;) Zoals ik al zei zal ik hem voornamelijk gebruiken om films op internet te kijken en te gamen. Dus een computer die goede games aan kan wil ik, waarmee ik flink kan gamen zoals je al zei. Ik speel voornamelijk 3D MMORPG's (zoals WoW)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan