Ik zoek een Online Game voor op de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

steeefiej2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Hallo,

Ik zoek een online game voor op de computer waar je niet voor hoeft te betalen.
Weten jij zo'n game post hem dan even hier!!

Steef

Het is illegaal maar ik zal geen link geven download call of duty dan nog een cd key en je bent er. Ik heb warrock nog nooit gespeeld dus ik ken de kwaliteit niet.

Groetjes,

Meer40

Het is illegaal maar ik zal geen link geven download call of duty dan nog een cd key en je bent er. Ik heb warrock nog nooit gespeeld dus ik ken de kwaliteit niet.

Groetjes,

Meer40

cod4.5 kan ık zo downloade nıeuwste spelle zelfs maar daar gaat nıet om probeer maar :) ık had ook 1 week warrock gespeeld maar kwam amper ın de buurt van ca

Meer40, Je kan wel Call of Duty downloaden met een CD-Key maar dan kan je hem nog niet online spelen, dat komt omdat meer mensen die key gebruiken.
er zijn wel verschillende soorten illigale gamer clans als ik het zo goed zeg :P zoals EPCGaming.
Zij hebben op hun site een groote hoeveelheid bekende retail games die je daar gratis kan downloaden met speciale cracks en ze hebben grote lijsten met illigale servers voor die spellen :)

Warrock!

Warrock is best wel een lauwe online spel, je hebt dinars op bijvoorbeeld wapens te kopen, je verdient dinars per spel. Als je niet in een FFA room speelt (dus met een FFA spel, alleen premiums kunnen FFA spel maken, als ik het goed zeg, ik denk het niet maar tog.) dan speel je voor je zelf. Maar het vervelende aan Warrock is, dat veel wapens (en lauwe) premium zijn geworden. En voor goede wapens heb je ook wel een best hoog level nodig, zoals de Famas, die is goed maar voor level 16, en kost wel veel dinars, en geloof me, niet makkelijk te levelen in Warrock, en het zelfde voor dinars halen, hehehe. Warrock hoort bij gamersfirst (www.gamersfirst.com).

Laatst bewerkt:
Meer40, Je kan wel Call of Duty downloaden met een CD-Key maar dan kan je hem nog niet online spelen, dat komt omdat meer mensen die key gebruiken.
er zijn wel verschillende soorten illigale gamer clans als ik het zo goed zeg :P zoals EPCGaming.
Zij hebben op hun site een groote hoeveelheid bekende retail games die je daar gratis kan downloaden met speciale cracks en ze hebben grote lijsten met illigale servers voor die spellen :)

ik gebruik illegale code voor cod2 en kan wel online spelen alleen als ik connect met een sever zecht ie bad key code maar als je 5x geconect hebt zit je erin

online games zijn er zat waar je niet voor hoeft te betalen soms illigaal maarja
het is maar wat voor soort je wilt wil je zoiets als wow? of meer schieten
maar combat arms en warrock heb ik allebij gespeeld ik ben bij allebij gebanned voor niks maar opzich wel leuke games maar ik hou van meer kwaliteits games zoals counter strike source die game een keer betalen en heletijd online met veel man gamen das echt prachtig ik heb ook call of duty 5 het is wel heel veel anders dan counter strike maar het heeft wel iets
als je iets als wow wilt dan is miss flyff iets voor je anders silkroad het zijn allebij dat soort maar dan wel iets anders maar je hebt zeg maar hetzelfde idee erbij

groetjes.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan