Hallo iedereen.
Ik heb hier een oude ongemerkte router, met mijn huidige 20mbit verbinding is hij gewoon te traag.
Als ik mijn pc rechtstreeks aansluit haal ik de volledige snelheid, via de router nog niet te helft, het is tijd voor een nieuwe.
Mijn budget ligt tussen de 50 en 80 euro.
Ik zoek een kwalitatieve goede router, het liefste met wat extra functies (bijv. bestanden delen via een usb poort?).
Draadloos is niet noodzakelijk maar ook geen bezwaar.
Ik heb al rondgekeken en kwam de volgende modellen tegen:
Linksys Wireless-N Broadband Router - Wrt160n:
Deze leek mij een goede keuze, maar de berichten over problemen met de nieuwste firmware schrikken me een beetje af.
Asus Router WL-500gP V2
Dit leek mij een mooie router voor een goede prijs, maar ik ben bang dat hij kwalitatief slecht is, iemand ervaring?
Asus Router WL-500w
Deze router is vrij prijzig, maar bied veel opties.
Ook hier zie zowel veel positieve als negatieve reacties.
Met name dat het een oud (gedateerd?) model is schrikt mij af (2006).
Kan mij hier iemand adviseren?
Een andere router dan hierboven aanbevelen mag natuurlijk ook, zo lang het maar binnen m'n budget valt.
Gr,
Thijs.
Ik heb hier een oude ongemerkte router, met mijn huidige 20mbit verbinding is hij gewoon te traag.
Als ik mijn pc rechtstreeks aansluit haal ik de volledige snelheid, via de router nog niet te helft, het is tijd voor een nieuwe.
Mijn budget ligt tussen de 50 en 80 euro.
Ik zoek een kwalitatieve goede router, het liefste met wat extra functies (bijv. bestanden delen via een usb poort?).
Draadloos is niet noodzakelijk maar ook geen bezwaar.
Ik heb al rondgekeken en kwam de volgende modellen tegen:
Linksys Wireless-N Broadband Router - Wrt160n:
Deze leek mij een goede keuze, maar de berichten over problemen met de nieuwste firmware schrikken me een beetje af.
Asus Router WL-500gP V2
Dit leek mij een mooie router voor een goede prijs, maar ik ben bang dat hij kwalitatief slecht is, iemand ervaring?
Asus Router WL-500w
Deze router is vrij prijzig, maar bied veel opties.
Ook hier zie zowel veel positieve als negatieve reacties.
Met name dat het een oud (gedateerd?) model is schrikt mij af (2006).
Kan mij hier iemand adviseren?
Een andere router dan hierboven aanbevelen mag natuurlijk ook, zo lang het maar binnen m'n budget valt.
Gr,
Thijs.