Ik zoek een stuurprogramma!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cyn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyn

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Trust Soundwave 240 3d Plus

Deze boxen doen geen harses meer en ik krijg dus daarom deze foutmelding van windows:
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen

Op de pagina van Trust zelf staat de box wel tussen de stuurprogrammalijst maar is er geen programma voor.
Omdat mijn vriend wel zo'n handige piet is om de cdrom die bij de boxen zat weg te mieteren weet ik niet meer wat ik moet doen.

Iemand die het wel weet? :D

Wat doet je denken dat je een stuurprogramma nodig hebt / waarom zou het huidige stuurprogramma "weggelopen" zijn ?

Jah :o

Moet ik natuurlijk wel bij zeggen dat er volgens mijn vriend ineens een programma in beeld stond die er eerst niet was dus die heeft hij eraf gesmeten.

Daarna deed het geluid het niet meer en kreeg je die foutmelding. Dus ik heb het vage vermoeden dat dat programma dat hij eraf geeft gegooid het stuurprogramma was van de boxen ofzo.

Bij apparaatbeheer staat ook dat er geen stuurprogramma geistalleerd is en bij die foutmelding C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen staat ook dat het kan dat er geen stuurprogramma geinstalleerd is.

Helder, dan zal het idd. wel een driver probleem zijn. Welke Windows heb je ? Als je XP hebt dan is er een kansje dat je geen externe drivers nodig hebt.

Gooi in apparaatbeheer de spullen van Trust (geluidsapparaten) een weg / de-installeer en en start de pc opnieuw op. Met een beetje mazzel wordt de hardware opnieuw gedetecteerd en is je probleem opgelost. Zo niet, dan zoeken we gewoon even naar drivertjes.

Haha,

Ik ben ook al zo'n bolleboos :rolleyes:
Maargoed ik heb gekeken bij geluidsapparaten en er staat : (jawel) Geen audioapparaat.:confused:

Verder staat er helemaal niets dat met Trust te maken heeft in de hele pc.

Het enige dat ik eruit kan gooien dat is de systeemluidspreker maar die komt na het herstarten gewoon weer met hetzelfde verhaaltje dat ie geen stuurproggie heeft.

Ok, dan gaan we gewoon even zoeken. (Met "we" bedoel / hoop ik ook andere lezers van je vraag) ;) :D

11155 maar er is geen stuurprogramma voor op de site dus heb ik de technische hulp via de mail maar ingeschakeld maar dat duurt zo lang :(

bovendien heet de Soundwave 240 3d Plus daar ineens
SoundForce 240 3d Plus :D

Tja,
we wachten de reactie van Dhr. Trust dus maar even af...............

Geachte Heer/Mevr,

De cd-rom bevatte geen stuurprogramma's, deze speakerset wordt geheel
aangestuurd door de geluidskaart en windowns.
Als de instellingen van die twee goed staan ingesteld en de speakers zijn
goed aangesloten moet u geluid hebben.

Met vriendelijke groeten,
Dirk Dorst
Trust International Service Centre

:eek: :eek:

Aangezien je XP hebt en de oorzaak nu redelijk koffiedik kijken is (kan aan veel dingen liggen)

Systeemherstel uitvoeren naar een datum waarvan je zeker weet dat het allemaal nog goed werkte.

Suc6!

Yah! ik schrok me wild toen ik een reactie had!:D

Maareuh, nu vraag ik me wel lichtelijk af...
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
Wat miept ie nou?

Het bestand kan niet worden afgespeeld omdat er een probleem is opgetreden met uw geluidsapparaat, bijvoorbeeld een geluidskaart of geluidscontroller. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit de programma's af die mogelijk gebruikmaken van het geluidsapparaat. Probeer het bestand vervolgens opnieuw af te spelen.

Het geluidsapparaat vereist een bijgewerkt stuurprogramma. Raadpleeg de webpagina Windows Update op de Microsoft-website of de website van de fabrikant van het geluidsapparaat om te controleren of er een bijgewerkt stuurprogramma beschikbaar is.

Veilig audiopad wordt niet ondersteund door het geselecteerde geluidsapparaat. Als er meerdere geluidsapparaten op de computer zijn geïnstalleerd, probeert u een van deze apparaten.

Het geluidsapparaat werkt niet naar behoren. Raadpleeg de Probleemoplosser voor geluid in de Help van Windows of de documentatie bij het geluidsapparaat.

Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer het bestand opnieuw af te spelen.
Een ander geluidsapparaat gebruiken

Kies Opties in het menu Extra en klik op de tab Apparaten.

Dubbelklik op Luidsprekers en selecteer een ander apparaat in Geluidsapparaat dat moet worden gebruikt.
Foutcode = 0xC00D11BA, Voorwaardecode = 0x00000000

Systeemherstel uitvoeren is het meest handigste dat IK nu kan verzinnen.

Woehahah!

Hij doet ut!
Heel erg bedankt Pasja!:thumb:
Nu kan ik weer films kijken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan