ik zoek een videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik zoek een videokaart voor mijn pc ik weet niet of er nou een agp of pci-e 16 in zit volgensmij een agp het moederbord is acer e611 fxm voor als iemand het wil checken voor mij want ik kan het niet vinden maar ik zoek dus een videokaart waarmee ik de nieuwste spellen mee kan spelen zoals call of duty 4, need for speed pro street enzo
ik wil het liefst een van geforce maar ik weet niet welk nummer nou goed is kan iemand mij helpen

Door veel te googlen kom je al een hele eind....
Gewoon je moederbord specs opvragen op google, kijken wat je kan aansluiten (pci heeft bijna elke pc dus dat is al een optie) en zoek een videokaart uit op een internet webshop ofzo...

dat deed ik maar ik kan die specs niet vinden van mijn moeder bord wel van een pc die er op lijkt en die heeft agp mijn pc heet acer sa85

ja dat is em ik kijk even naar die pcwizard want daar staat niet tussen wat voor aansluiting de pc heeft voor videokaart volgensmij

als dit hem is in die link dan heb je niet eens uitbreidingsmogelijkheden

het is een mini-pc die je hebt??

Laatst bewerkt:
oww raar want de videokaart die ik nu heb zit aan mijn moederbord vast en er toch altijd een extra videokaart slot?

heb ak verschillende sites bekeken maar wordt nergens gesproken over uitbreidings slots

maar nogmaals je weet zeker dat het een acer as85 is?
een mini pc dus?

op het stickertje staat wel acer aspire sa85 maar het is geen mini pc dat weet ik wel
en als ik achter de pc kijk dan zie ik ook dat er 4 klepjes zijn dat er nog wat extra bij inkan

Laatst bewerkt:
die zag ik ook ja dus een agp slot

zie verder nergens iets met pci-e

wel pci maar met die kaarten kun je cod4 sowieso wel vergeten

tip voor jou ati 1950 kaart
mits je voeding 450 watt is

dan zet ga ik wel naar een pc winkel en laat er maar een nieuw moederbordje inzetten en laat ik hem ook gelijk een videokaart erin doen:P

dat zie ik dan wel weer maar dan laat ik er wel een inzetten die erop past:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan