IK zoek gewoon een USB transfer kabel voor mijn HANDYCAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwisT

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
heeey... ik heb gisteren een handycam gekocht het type is: Sony DCR-HC23
Er is geeen usb kabeltje (of firewire) bij geleverd. (om filmphjes op de pc te zetten) dus die moet ik dan maar appart kopen. Ik heb alles afgezocht maar ik kan er geen vinden (op internet).. zijn sony's kabels universeel of zoek ik niet diep genoeg?? help me!!

alvast bedankt

Als ik hier kijk dan zie ik zowel een usb als firewire aansluiting.
Met usb heb ik niet echt ervaring maar je zult waarschijnlijk deze kabel nodig hebben, met firewire zul je zoiets nodig hebben.
Mocht je in je pc geen firewire aansluiting hebben zul je een kaartje moeten aanschaffen om de camera met firewire te kunnen aansluiten.

Ik zou zeggen, lees de handleiding nog even goed door welke aansluiting je precies kunt gebruiken, meestal heeft firewire de voorkeur.

Volgens mij kun je die in elke respectabele onderdelen winkel vinden, een type A tot type B mini USB kabel, die worden in het algemeen gebruikt voor de connecties tussen PC en camera's, ik lees hier nergens iets over firewire, maar misschien zit het er wel op.

Ja stel dat ik die ene usb kabel koop, weet ik dan zeker dat hij het doet?? en denk je dat als ik naar de winkel ga, en mijn probleem uitleg ze mij een goeie kabel kunnen geven?

TwisT zei:
Ja stel dat ik die ene usb kabel koop, weet ik dan zeker dat hij het doet?? en denk je dat als ik naar de winkel ga, en mijn probleem uitleg ze mij een goeie kabel kunnen geven?

sorry voor de dubbelpost, maar moet ik perce een usb kabel van sony kopen (VMC-14UMB2)
of doet een ander A / B Usb kabeltje het net zo goed? Ik krijg de camera namelijk morgen pas en ik wilde de kabel hebben als ik de camera ook krijg.

Als je op safe wilt gaan spelen zou ik gewoon een dag geduld hebben en met de camera naar een computer winkel gaan om daar de kabel te kopen. Zij kunnen eventueel ook de kabel testen of deze werkt (heb ik onlangs zelf ook nog gedaan).
De kabels zijn meestal standaard en niet merkgebonden.

Admin_Frisian zei:
Als je op safe wilt gaan spelen zou ik gewoon een dag geduld hebben en met de camera naar een computer winkel gaan om daar de kabel te kopen. Zij kunnen eventueel ook de kabel testen of deze werkt (heb ik onlangs zelf ook nog gedaan).
De kabels zijn meestal standaard en niet merkgebonden.

Oke dat lijkt me het beste plan dat doe ik dan maar. Ik laat nog weten hoe het is afgelopen en bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan