Ik zoek software: Foto's met muziek een video maken.Soort movie maker maar beter!

Status
Niet open voor verdere reacties.

82aggie82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
beste virenden,

Mijn vraag is:

Ik zoek een soort movie maker programma. Probleem van windows movie maker is dat je niet echt veel verschillende muzieksoort bij kunt doen. Je kan alleen maar 1 geluidsfragment gebruiken. Maar als je AVS VIDEO EDITOR 3.3 (d8 ik) gebruikt kan je hele mooie dingen mee maken. MAAR je moet moet serienummer hebben. Helaas heb ik die niet. Wellicht heeft iemand die?? OF kan iemand mij helpen een soort gelijke software te vinden die ik zonder serienummer kan gebruiken??

(bij AVS kan je wel video maken maar dan staat hun logo midden op je scherm:confused: )

HELP MIJ AUB!!!!!!!!!

Probleem van windows movie maker is dat je niet echt veel verschillende muzieksoort bij kunt doen. Je kan alleen maar 1 geluidsfragment gebruiken.
Welkom op Helpmij!
Je mag van mij best naar een betere Moviemaker zoeken, maar waar haal je het vandaan dat je er maar één geluidsfragment in kan gebruiken?
Je mag er zoveel in doen als je maar wilt, maar ze moeten tezamen wel passen binnen het tijdspoor van het geheel.
Als ik jou was zou ik alle mogelijkheden van Moviemaker eerst maar eens goed bestuderen. Begin met het Helpbestand, bereikbaar via Help, rechts in de menubalk.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij!
Je mag van mij best naar een betere Moviemaker zoeken, maar waar haal je het vandaan dat je er maar één geluidsfragment in kan gebruiken?
Je mag er zoveel in doen als je maar wilt, maar ze moeten tezamen wel passen binnen het tijdspoor van het geheel.
Als ik jou was zou ik alle mogelijkheden van Moviemaker eerst maar eens goed bestuderen. Begin met het Helpbestand, bereikbaar via Help, rechts in de menubalk.

beste vriend,

Ik weet dat je geluidsfragmenten naast elkaar dus achtereen volgens kunt plakken, maar mijn bedoeling is dat je die geluidsfragmenten onderelkekan zetten zodat die twee tijdens het afspelen elkaar overlappen. dus bijvoorbeeld als je een lied hebt die zet je op de eerste regel en een geluidsfragment op de tweede. Dus als je gaat afspelen speelt hij eerst intro van dat liedje dat op eerste regel zit en dan speelt hij die geluidsfragment.

snapje??? beetje lange tekst:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan