Ik zoek software om mijn eigen PC in de gaten te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

megablaster

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
:confused:Hallo

Een vriendin van me heeft een dochter van elf en er word gedacht dat ze in aanrakening is gekomen met loverboy's.
De politie doet tot nu toe heel erg weinig. dus ze heeft mij gevraagd wat er mogelijk is in de digitale wereld om haar dochter van elf in de gaten te kunnen houden. of eerder die "loverboy's"
Zelf weet ik genoeg om spyware te weren. maar nu wil ik juist een soort spyware maar dan ten gunste van mezelf.

Middels MSN laat ze de berichten al loggen.
Maar een ander voorbeeld is de website van Tagged. of andere dergelijke sites waar de jongste internet gebruikers zich hedendaags mee bezighoudt.
hier is een enorme community en is oncontroleerbaar.

Is er ergens software om bijvorbeeld de webbrower te kunnen spyen?
of om kaders aan te brengen.

iets om me te kunnen helpen, haar te helpen?

Groet Megablaster:thumb:

Lijkt je een (herhaald) telefoontje naar de plaatselijke jeugd en / of zedenrechercheur van de politie geen aantrekkelijker optie?

Laatst bewerkt:
CyberPatrol Parental control
Famely Cyber Alert
System Surveillance pro.

CyberPatrol Parental control
Famely Cyber Alert
System Surveillance pro.
Raad ik ten zeerste af!
Met 11 jarige kinderen moet je zelf niet willen rechercheren / geen énkel risico nemen, in ieder geval niet na ingewonnen deskundig advies.
Dat de politie tot nu weinig doet is niet leuk, maar de aanhouder wint!

Laatst bewerkt:
Dat weet ik, maar dat is niet de vraag van de topic starter.
Die lijkt me een volwassen persoon, die zelf kan beslissen.

Wederom oneens! Dit soort dingen moet je niet zelf willen beslissen (om uit te zoeken), daar zijn kinderen van 11 (en vanzelfsprekend álle kinderen) te kostbaar voor. 1 verkeerd mailtje en een eerste contact is gelegd. Dán zijn de rapen gaar.
Geen énkel risico is m.i. acceptabel.

Sja, het is dat de t.s. de reden erbij verteld.
De software is er, en is legaal.
En daar wordt naar gevraagd. Niet naar een persoonlijke mening of dit goed of fout is.

Mijn advies is helaas niet persoonlijk, maar juist professioneel en objectief. (op het vetgedukte woord ga ik verder niet in)

TS heeft nu adviezen voor software gekregen én advies om vooral niet zelf te gaan rechercheren. De keuze is nu idd. aan TS.

Laatst bewerkt:
Ik raad aan om een keylogger te installeren en sowieso de politie erbij te halen.

Wil je zelf de rechercheur uithangen. Kijk dan op msn met welk ipadres diegenen verbonden is via msn. En daar kun je dan weer verder mee gaan maar dan kom je op de minder legale manieren ;)

Raad ik ten zeerste af!
Met 11 jarige kinderen moet je zelf niet willen rechercheren / geen énkel risico nemen, in ieder geval niet na ingewonnen deskundig advies.
Dat de politie tot nu weinig doet is niet leuk, maar de aanhouder wint!

Hey gast0225,

Ik begrijp je zorgen. Uiteraad blijven we de nodige autoriteiten stalken en voeden met info.
Maar ze willen aantoonbaar bewijs.
en dat is er niet.

Dat is helaas de maatschappij tegenwoordig. Men wil alles veiliger. maar door Burocratie is die veiligheid moeilijk bereikbaar.

Daarom wil ik die PC laten SPyen, maar dan ten gunste van de gebruiker.

groet dan

PS: bedankt voor de over optie
Ik ga ze vanavond gelijk testen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan