Mikeyboy93
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2008
Ik wil windows weer opnieuw installeren, hij is weer traag, ja kom niet met de opmerking koop n nieuwe met meer geheugen.. Want dat weet ik wel, maar miniumjeugdloon is niet bepaald hoog..
Even tot de vraag..
Ik wil windows niet weer opnieuw activeren want ik heb dit al zovaak gedaan, ik ben bang dat hij het straks niet meer doet, online activeren wil al niet en heb ook al paar keer met telefoon gedaan.
Nu las ik met Windows XP, dat je gewoon WPA.DBL wat je kunt vinden in System32 map gewoon moest kopiëren op een usb stickje en na de installatie weer moet plakken in de map. Maar ik kan dit nergens vinden in Vista. Ik heb al bij start zoeken gedaan ook niks.
Op google kom ik er ook niet uit.
Heet het in Vista anders? Of is 't alleen mogelijk met XP ?
Even tot de vraag..
Ik wil windows niet weer opnieuw activeren want ik heb dit al zovaak gedaan, ik ben bang dat hij het straks niet meer doet, online activeren wil al niet en heb ook al paar keer met telefoon gedaan.
Nu las ik met Windows XP, dat je gewoon WPA.DBL wat je kunt vinden in System32 map gewoon moest kopiëren op een usb stickje en na de installatie weer moet plakken in de map. Maar ik kan dit nergens vinden in Vista. Ik heb al bij start zoeken gedaan ook niks.
Op google kom ik er ook niet uit.
Heet het in Vista anders? Of is 't alleen mogelijk met XP ?