illegale age of empires 3 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
ik heb age of empires 3 + crack gedownload en geïnstaleerd, maar als ik het wil spelen krijg ik deze fout melding

"Age of Empires III requires at least a 64 MB video card. This computer appears to have a 0 MB video card. If you wish to upgrade your computer, please contact your computer manufacturer for any necessary assistance.

Your graphics driver may be too old to run Age of Empires III. If you wish to update your drivers, please contact your computer manufacturer for any necessary assistance.

System information: 3000 MHz, 512 MB, 0 MB Radeon 9200 SE (vendorID 1002, deviceID 5964)"

maar volgens everest heb ik deze videokaarten (een programma waarbij je kan zien wat er precies op de pc staat):

Video kaart RADEON 9200 SE SEC (128 MB)
Video kaart RADEON 9200 SE (128 MB)
 
We kunnen je verwijzen naar de supportpagina van AoE3 maar daar is misschien niet veel verder mee te komen; het kan heel goed zijn dat het gaat om een fout in de versie die je gedownload hebt.

Probeer in ieder geval de laatste drivers van ATi (link)
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb je gewoon een onboard videokaart, wat niet geaccepteerd wordt door AoE III. Schaf in ieder geval eens een goede kaart aan, dat doet wel eens wonderen bij het spelen van spellen ;)
 
Sarvo zei:
Waarschijnlijk heb je gewoon een onboard videokaart, wat niet geaccepteerd wordt door AoE III. Schaf in ieder geval eens een goede kaart aan, dat doet wel eens wonderen bij het spelen van spellen ;)

tot nu toe geen problemen gehad met het spelen van spellen,maar dat komt ook omdatik meestal niet zulk grote spellen speel, het hoogste is (denk ik) gta sa andreas en dat ging wel dus dat moet niet z'on probleem zijn
 
Sarvo zei:
Waarschijnlijk heb je gewoon een onboard videokaart, wat niet geaccepteerd wordt door AoE III.
san andreas doet daar niet moeilijk over
 
Interessant antwoord.... wat heeft GTA met AoE te maken dan?
 
Sarvo zei:
Interessant antwoord.... wat heeft GTA met AoE te maken dan?


het enige wat ik er mee wilde zeggen is dat ik met andere (grote) spellen nog geen problemen heb gehad


ik zal idd die laatste ati drivers maar ns proberen


iemand andes nog ideeën??
 
Ik heb een ander probleem: Ik kan niet tegen een vriend online spelen met The Ages of Kings of ook niet met Age of Empires the Conquerors.

Wij denken dat het in een of andere fire wall zit, want online kunnen we wel tegen andere spelen. Rara wat is dit?
 
Dat is iets dat je in een aparte, nieuwe vraag mag stellen, vragen in vragen stellen is verwarrend ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan