arievanloo
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2007
Hallo helpmijers.
Ik zit met een groot probleem:
Een kennis van mij heeft een computer Medion gekocht bij de Aldi.
Hierop zat Windows Vista en een bon voor upgrade naar Windows 7.
Omdat de datum voor het verkrijgen van de upgrade verlopen was, en ik zelf die upgrade had aangeschaft (via de bon van Medion) omdat ik even eerder een identieke computer had gekocht, zag ik geen probleem om mijn upgrade te installeren.\
Echter het gaat nu (na een goeie maand) ineens fout en krijgen we de melding:
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.
Het bureaublad blijft zwart, genoemde melding blijft staan en kunnen wel gewoon de computer gebruiken. Geprobeerd systeemherstel te doen, maar de installatie van Windows 7 is in Systeemherstel niet te vinden.
Het lijkt ook, of de computer trager werkt dan in het begin.
Voor het nu echt helemaal fout gaat wil ik wel proberen hier iets aan te doen.
Kan iemand mij aub een oplossing aan de hand doen?
U begrijpt, dat de upgrade plaatsing persé niet bedoeld was om 19,95 Euro te omzeilen, maar meer om het gemak.
Wie o wie helpt mij?
Arie
Ik zit met een groot probleem:
Een kennis van mij heeft een computer Medion gekocht bij de Aldi.
Hierop zat Windows Vista en een bon voor upgrade naar Windows 7.
Omdat de datum voor het verkrijgen van de upgrade verlopen was, en ik zelf die upgrade had aangeschaft (via de bon van Medion) omdat ik even eerder een identieke computer had gekocht, zag ik geen probleem om mijn upgrade te installeren.\
Echter het gaat nu (na een goeie maand) ineens fout en krijgen we de melding:
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.
Het bureaublad blijft zwart, genoemde melding blijft staan en kunnen wel gewoon de computer gebruiken. Geprobeerd systeemherstel te doen, maar de installatie van Windows 7 is in Systeemherstel niet te vinden.
Het lijkt ook, of de computer trager werkt dan in het begin.
Voor het nu echt helemaal fout gaat wil ik wel proberen hier iets aan te doen.
Kan iemand mij aub een oplossing aan de hand doen?
U begrijpt, dat de upgrade plaatsing persé niet bedoeld was om 19,95 Euro te omzeilen, maar meer om het gemak.
Wie o wie helpt mij?
Arie