Illegale windows ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

navavista

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Hoi allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem. Ik draai mijn pc op een originele license key. Dit is ongeveer een half jaar zeer naar wens verlopen. Toen ik mijn beveiliginsupdates van windows wilde downloaden werden deze ineens niet meer geïnstalleerd wat ik ook probeerde. Later kreeg ik te melden dat ik slachtoffer was geworden van een software vervalsing.
You maybe a victim of software conterfeiting. The copy of this windows did not pass genuine windows validation. Nu heb ik van iemand gehoord dat ik een softwarepatch kan downloaden op mijn pc, waarop ik mijn legale license keynumber waarvoor ik netjes heb betaald toen ik de pc kocht kan invullen. Waardoor de melding van sotfwarevervalsing zal worden opgeheven en ik de beveiliginsupdates van windows weer zal kunnen downloaden. Kan iemand mij misschien zo'n patch toesturen. Ik ben in het bezit van twee license keynumbers dus dat zal het probleem niet zijn.

Het probleem is dringend want ik zit nu met een minder goed beveiligde pc.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Navavista

Het beste wat je hier kunt doen is een belletje wagen naar microsoft en je probleem voorleggen. Met een beetje goodwil van hun kant wordt dit opgelost.

Ik denk ook dat je inderdaad met dit probleem het beste naar Microsoft kunt gaan. Volgens hun ben je immers illegaal bezig terwijl dit niet het geval is. Ik heb zelf verder geen ervaring met zogenoemde patches maar het klinkt ook niet echt veilig/legaal.

Key

Heb je wellicht een volume licentie op je pc staan. Dan is het gewoon illegaal.
Dit is meestal het geval als je hem 2de hands hebt gekocht. Wel een key maar niet legaal.

Als je een nieuwe hebt gekocht incl. een legale key en installatie cd of recover partitie, terug naar de winkel en verhaal halen.

Er zijn inderdaad wel manieren, om dit soort grapjes te ondervangen, maar ik ben bang dat de poster gelijk een ban krijgt, daar dat natuurlijk niet kan.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan