Illusion 2000 Wachtwoord Kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardo248

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Hallo we zijn nieuwe systeembeheerders op een school, helaas staat er Illusion 2000geinstalleerd op de laptops hier en moeten wij aanpassingen maken aan het systeem. We hebben het wachtwoord niet doorgekregen en moeten nu het wachtwoord zien te achterhalen/wijzigen/verwijderen.

Ook kunnen we de map van Illusion niet vinden in de Program Files.

bump.

We hebben nog niks kunnen vinden, is er iemand die hier meer van weet? :shocked:

Illusion 2000 is er legaal opgezet neem ik aan? Dan kan je bij de leverancier vast wel verder geholpen worden? :)

Uitdraard legaal ja, het is een school en de software is aan geschaft voor die reden.

Leverancier, ja maar het is gewoon in de winkel gekocht denk ik, dus daar hebben we vrij weinig aan. Punt is dat we de wachtwoorden moeten zien te wijzigen of verwijderen zodat we deze daarna goed kunnen instellen.

Is er niet achter dat wachtwoord te komen door het aan degene te vragen die het er opgezet heeft? :o

dat is juist het rare we hebben een w8woord gewoon in een kladblok staan en bij alle laptops doet hij het behalve bij de laptops van leerjaar 1. en degane die het w8woord er op heeft gezet die weet het ook niet.duss als iemand weet hoe je langs het w8woord komt van illusion 2000 om iets te verwijderen of zo vertel het me graag.:D

Misschien contact opnemen met Skanix?

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een dergelijk bedrijf geen 'override' wachtwoord in zijn programma zou stoppen. Lijkt me iig het proberen waard.

Ik heb op een ander forum ook nog gelezen dat je dit kan doen. Ik weet niet hoe maar er stond dat illusion aan een aantal drivers gekoppeld is. En als je de drivers de-installeert dat je dan gewoon verder kan en dat ze (meestal) uitgeschakeld zijn in veilig modus...

Hopelijk lukt het:p

Bedankt voor alle hulp! We hebben een oplossing gevonden, deze door met BartPE op te starten en vervolgens via de explorer het driver bestand van illusion te verwijderen waardoor de service stopt.

Daarna hebben het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd ;) En natuurlijk het wachtwoord opgeschreven!!

Nogmaals bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan