illustratie verdwijnt in Word (202)-document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orinoko

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Als ik een illustratie invoer in een Word-document en ik scroll wat naar beneden verdwijnt de illustratie en komt pas weer terug als ik het afdrukvoorbeeld bekijk.
Via Help van het programma kom ik niet verder.
Wie weet raad?

Ik denk dat het een combinatie is van je werk-geheugen, videokaart driver en geheugen, processor snelheid enz.

Ik heb 2,4 GHz, 512 Mb geheugen, windows 2000, en office 2000 pro.
Als ik hetzelfde doe als jij, met tekst boven en onder de illustratie, meerdere pagina's tellend document, dan kan ik scrollen wat ik wil, maar de illustratie blijft zichtbaar, tot zelfs een smal stukje op m'n scherm als ik naar benede scroll.

Zodra ik terug scroll is de afbeelding prima zichtbaar.

Ik heb 3 beeld instellingen geprobeerd: normaal, web-weergave en afdruk weergave.

Geen problemen.

Ik kan me het probleem wel herinneren op een oudere pc van mij, en win me / win98.

oeps, foutje.....:o

Laatst bewerkt:
illustratie "verdwijnt" in Word

Paul,
ik heb een vrij nieuwe computer Windows XP 3.2GHz, dus daar lijkt me het probleem niet te zitten.

Ja, het klopt allemaal, SP2 geinstalleerd; ATI videodriver, enz.
Omdat de kinderen toch regelmatig spelletjes op de pc spelen waarvoor maximale versnelling nodig is, verander ik maar niets aan de hardwareversnelling en laat ik het ongemak nog maar even voor wat het is in de hoop dat Microsoft daar eens een oplossing voor vind.
Bedankt voor de tip.

O.

Hai, :D

Ja ik heb het probleem ook dus vandaar!

Graag gedaan...het is inderdaad de hoop dat of MS een goede hotfix hiervoor uitbrengt of de leverancier van de Kaart..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan