Ilo geeft aan 'unknown'

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickjw

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
139
Beste techneuten,

Zoals de titel al een beetje zegt, ILO geeft aan bij de hardwarestatus van de ESX server 'unknown'.
Dit geeft het aan bij elk component en verschijnt na een aantal dagen, na het herstarten van de server is het probleem weer opgelost en na weer een aantal dagen zet het probleem zich voort!

Ik hoop snel hulp te krijgen.

Bij voorbaat dank!
 
Magere melding. Mogelijk helpt deze link (eerste posting) je verder, en verandert daarmee de status van Unknown naar wat anders.
Er staat nog wat informatie onder ook (tweede posting) die je kunt proberen als de tip in de eerste posting niet helpt (die 2 script-aanroepen).
Is dat inderdaad het geval, dan ligt het probleem dus in VMWare ESX, maar je hebt dan in ieder geval wat opties die je kunt uitvoeren om het probleem zónder herstart te verhelpen (desnoods via een (cron?) job op de ESX server te schedulen voor uitvoering, bijv. elke dag om 00:01 uur)

Ook hier staat er wat over, vanaf "connect to the host via SSH. For more information, see Enabling root SSH login on an ESX host (8375637). " als je niet weet hoe SSH toegang open te zetten naar de ESX server, zodat je het script kunt laten uitvoeren. [Ik ga ervan uit dat je geen toetsenbord/muis/beeldscherm rechtstreeks aan de ESX server beschikbaar hebt om van daaruit die scripts uit te voeren.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan