IM berichtenregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Newfy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo,
Ik heb in Incredimail 2 enkele berichtenregels ingesteld om de mails bestemd voor mij en voor mijn vrouw in de juiste directories te laten plaatsen.
Nu: het werkt allemaal goed, behalve voor de mails die in hun vak bestemmeling of geadresseerde een soort link hebben (dus: xxx xxxxx)
die mails worden blijkbaar niet verwerkt en komen gewoon terecht in het "postvak in". Is hier een oplossing voor, want ik kan geen mogelijkheid vinden om de bestemmeling op die wijze in te geven in de berichtenregels.

Ik kan verder niet beoordelen wat de regel-mogelijkheden zijn in Incredimail, maar komen die (enigszins) overeen met die van Outlook, dan kun je aangeven dat alle mail die via een van de ingestelde mail-accounts wordt binnengehaald automatisch in de juiste map terechtkomt.
Dit is dus een andere regel als dat je checkt op de geadresseerde (in AAN of CC veld of BCC veld), want daar hoeft niet altijd (zichtbaar) het e-mail adres in te staan dat hoort bij die 2 mail-accounts.
Zie hieronder, waarbij je ziet dat ik o.b.v. het e-mail account (die toevallig pop.live.com heet, naar de POP-server waar ik mijn Hotmail mail vandaan haal) de mail zet in Postvak IN onder Hotmail (dus niet in mijn standaard Postvak IN).
attachment.php

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• outlook_mailaccount_regel.JPG
    outlook_mailaccount_regel.JPG
    76,1 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan