iMac 21,5" met opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaman667

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hey,
Mijn iMac 21,5 inch wil sinds vandaag niet meer opstarten..
hij blijft haken bij dat grijze scherm met die apple en dat die dan aan et laden is, (PS betekent dit dat ie aan et updaten ofzo is??)
Mijn windows vista kan ik wel gewoon nog opstarten via bootcamp.
Help?

EDIT. ik heb NVRAM/PRAM herstart al geprobeerd maar hielp niet, ik kan me iMac ook niet vanaf CD opstarten want dan maakt de cd drive hele rare geluiden wat ik voorheen nooit had.
:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

2117815052_2594f1b664.jpg

Laatst bewerkt:
Hm... het geluid van de CD drive kan ik alleen maar verklaren met een val of harde klap... Kan dat kloppen? Misschien moet je eens kijken of je een externe disk-drive kunt aansluiten, daarmee ff proberen. Booten naar je Mac OSX installation disk, gewoon effe install doen. Ik moest het laatst ook doen omdat 'ie bleef rebooten, en ik had al mijn bestanden en applications nog (helaas geen intro filmpje ;-) )...

Gr. Robin

Hm... het geluid van de CD drive kan ik alleen maar verklaren met een val of harde klap... Kan dat kloppen? Misschien moet je eens kijken of je een externe disk-drive kunt aansluiten, daarmee ff proberen. Booten naar je Mac OSX installation disk, gewoon effe install doen. Ik moest het laatst ook doen omdat 'ie bleef rebooten, en ik had al mijn bestanden en applications nog (helaas geen intro filmpje ;-) )...

Gr. Robin

Nee hij doet het alweer dankzij windows
Ik ga geen harde klap aan een computer van 1000 euro uitdelen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan