Imac Bromt

Status
Niet open voor verdere reacties.

raytje 18

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
hallo,

Ik zit met een groot probleem.
Nu hebben wij sinds eind 2007 een imac en die staat gewoon op tafel in de woonkamer.
Nooit geen last gehad maar sinds een week of 2 maakt i een brommend geluid van de fan of hd denk ik(je hoort het overal doorheen).
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen (kan ik hem zo openmaken)want ik denk dat als ik wegbreng naar apple dat ik dan de hoofdprijs betaal.Voor een iphone glaasje vervangen ben je al 230€ kwijt.

alvast bedankt,

Hoi,

Als je hem open kan maken zou ik hem eens stofvrij maken en misschien het gebrom precies te lokaliseren.

Hoi modag,

Ik wil hem ook zelf wel openmaken, maar weet iemand hoe dat moet.
Het gaat volgens mij niet zo makkelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Sorry het is nog vroeg :o dacht gelezen te hebben dat je hem open kon maken ja dan wordt het een ander verhaal.
Misschien kan de plaatselijke pc winkel iets voor je betekenen want inderdaad breng je hem naar een officiële dealer dan betaal je je blauw.

Ik zal hier en daar even rondvragen en anders gaan we het gewoon proberen.
je word stapel gek van die brom ik hoor het overal doorheen..

Hoi,

Is er geen demontage instructie te vinden op het net voor je type I-mac ?
Ja als je dat eenmaal hebt blijf je op dat gefocust heb ik ook
Ps. welkom op Helpmij

Laatst bewerkt:
Ik heb wat gevonden op internet van ifixit(goed stappenplan). Ik ga het gewoon proberen. Ik laat het wel weten als het gelukt is ,of dat ik een nieuwe heb.

Mod edit

@raytje 18:Welkom op Helpmij.nl

Zou je de knop linksonder 'reageer op vraag' willen gebruiken?
Het is niet nodig om bij iedere reactie een quote te geven.

Succes met je vraag.;)

Hoi,

Dat mooi rustig aan niets forceren dan kom je een eind ben benieuwd of het lukt en /of je het probleem vind en oplost Tip wel de stekker uit het stopcontact halen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan