iMac G3 opstarten via restore cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

marielle29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Hallo,

Gisteren heb ik een iMac Blueberry G3 met dvd-slot opgehaald. Deze moest opgestart worden met de recovery cd zeiden ze. Ze hadden de comp. leeggehaald. Nu heb ik deze cd erin gedaan en heb geen idee wat ik verder moet doen. Ik heb nl. nog nooit een iMac gehad. ik krijg een venster met de icoontjes: apple software restore, hulpprogramma´s, configuraties, restoreASR- voorkeuren en systeemmap. Wat moet ik nu doen. Ik kan ook nergens een knop op de pc vinden hoe ik de cd eruit kan halen. Help! Jullie lachen je vast suf :o En vast ook terecht. :p

Gr. Een Leek

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je moet kiezen voor Apple Software Restore. Ik weet het niet precies meer, want het is denk al ruim tien jaar geleden dat ik ook die computer had.
Om de cd er uit te krijgen zijn verschillende manieren, maar de makkelijkst te onthouden is denk ik het ingedrukt houden van de muis bij het opstarten van de computer.

Gr,
mcWillem

Hoi mcWillem.

Bedankt voor je reactie!

euh, bij mij gebeurd er helemaal niks. het cdtje start op ik klik op software restoire, maar kan niks aanklikken. Hij werpt ook het cdtje niet uit...Ik heb al verschillende keren mijn muis ingedrukt gehouden. Maar hij blijft het cdtje starten en verder niks. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan