imac i7 met boot win7 64 error in direct x

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertil Daniels

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Berichten
12
Hallo ik heb gisteren een imac i7 gekocht super ding. Vandaag een bootcamp gemaakt voor win7 64. Ook dat ging goed. Daarna modern warfare 2 geïnstalleerd. Staat er ook in samen met steam programma. Nu wilde ik het spel starten en tot mijn spijt geeft hij een error aan "Directx encountered an unrecoverable error". Nu heb ik geprobeerd om de driver te vernieuwen en alles er af en opnieuw instaleren zelfs windows opnieuw. Nee het heeft allemaal geen zin. Wie kan mij uit mijn lijden helpen.

2.93GHz Quad-Core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
1TB Serial ATA Drive
8x double-layer SuperDrive
ATI Radeon HD 5750 1GB GDDR5 SDRAM
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de Mac OS cd al onder Windows er in gehad?
Daar staan namelijk de nodige drivers op voor Windows op een Mac

Suggesties die ik hier vind m.b.t. het DirectX probleem zijn:

"DXSetup.exe" uitvoeren welke in de map "[drive]Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\Redist\DirectX"

Of hem in venster uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet gedaan. Was er helmaal klaar mee heb windows er af gehaald. begin weer opnieuw. En ga jou tip gebruiken.

Ik stop er voor vandaag mee ben moe heb al de hele dag achter de mac gezeten. Morgen weer een dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo daar ben ik weer. Ik heb je tip opgevolgd en hij doet het nu. Alleen nu gaat het spel soms in de "ik zit vast mode" welke resolutie ik ook gebruik loopt hij vast. Dan heel snel soms pas na een uur. Waar zou dit aan kunnen liggen.
Al vast bedankt voor de eerste tip dat heeft al veel geholpen. Hoop dat er nog een oplossing is voor het vast lopen tijdens het spelen van CoD Black ops.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan