iMac interne DVD Drive aanschaffen/zelf inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Ik wil zelf de interne DVD speler/brander van mijn iMac vervangen maar kan niet goed vinden waar ik deze aan zou kunnen schaffen. Iemand hier ervaring mee want als ik het laat doen ben ik 200,- verder en hem een poos kwijt.

Als je nog een goede handleiding hebt zou ik helemaal geholpen zijn.

Gaat om een Mid 2011 27 Inch iMac.

Bedankt vast,

T

Kijk, die hebben we vast. Verder zoek ik me suf maar schijnen die krengen gewoon niet te koop te zijn :(

Voor een 2011 machine zijn het naar mijn idee gewone laptop cd spelers (samsung). Kan zijn dat Apple de firmware aangepast heeft.
Op mijn werk hebben we nog nooit geprobeerd een andere cd speler in een iMac te bouwen dan alleen een Apple versie.

De iMac een hele poos krijt zal komen doordat hij wordt door gestuurd naar een AASP. Bij ons zul je ook over de 200 euro kwijt zijn, maar dan wel binnen 3~5 werkdagen.

Volgens mij als ik hem te pakken krijg heb ik hem er met een uurtje in en ik vertik het daar 200,- voor te betalen ;)

Er in zetten is het probleem niet. Wees vooral heeeeeel voorzichtig met het display om hoog doen. Iets te ver en je moederbord is defect(700 euro excl arbeid).
En het display weer stofvrij maken zal wel wat tijd in beslag nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan