Ik gebruik mijn iMac 10.7.5 samen met een draadloze HP printer Photosmart B110a. Dit gaat al 2 jaar goed zonder problemen. Ineens kan ik niets meer afdrukken vanaf mijn iMac. Als ik in de printerlijst een printer wil toevoegen blijft de lijst leeg. Ik krijg geen 1 printer te zien en kan dus niets toevoegen. Ik heb toen maar weer mijn printer met een usb-kabel aangesloten op mijn Mac en de installatie-cd opgestart. Het vreemde is dat beide apparaten (printer en Mac) zijn verbonden met mijn draadloze netwerkrouter. En toch krijg ik op het einde van de installatie steeds dezelfde foutmelding:
" De netwerkconfiguratie is gedownload naar het apparaat. Als u wilt doorgaan met het configureren van het apparaat in het netwerk, moet uw Mac toegang hebben tot het apparaat. Zorg dat uw Mac toegang heeft tot het netwerk: "H220N8A108B" en probeer het opnieuw."
Ik begrijp er helemaal niets van. Waarom kon ik voorheen altijd draadloos printen en nu niet meer? Ik ben al uren bezig geweest, maar zit echt met mijn handen in het haar. Wie kan mij helpen?
" De netwerkconfiguratie is gedownload naar het apparaat. Als u wilt doorgaan met het configureren van het apparaat in het netwerk, moet uw Mac toegang hebben tot het apparaat. Zorg dat uw Mac toegang heeft tot het netwerk: "H220N8A108B" en probeer het opnieuw."
Ik begrijp er helemaal niets van. Waarom kon ik voorheen altijd draadloos printen en nu niet meer? Ik ben al uren bezig geweest, maar zit echt met mijn handen in het haar. Wie kan mij helpen?