image gemaakt met acronis niet terug te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
327
ik heb een medion pc (dus voorgeinstalleerd windows en backup partitie) heb zelf een e partitie waar mijn eigen bestanden opstaan, d is de backup partitie en dan zijn er nog 2 partitities zonder label:
- 1 van 100 mb (met boot bestanden
- 1 van 1 gb met bootbestanden.

heb een maand geleden een image gemaakt met acronis 11 en hierbij de windows partitie en de 100mb en 1 gb partitie aangeklikt

Als ik nu wil terugzetten kan ik niet deze 3 schijven tegelijk aanvinken, maar slechts 1, als ik echter kies voor de windows partitie, kan ik deze alleen terugzetten naar mijn e schijf (de schijf met mijn eigen bestanden)
Alleen als ik kies voor de NTFS schijf C in acronis kan ik hem wel naar de windows schijf terugzetten, maar daar staat windows niet in...

Erg verwarrend dus, ik weet niet hoe ik nu mijn image kan terugzetten.

Ik heb het hierna nog eens geprobeerd met acronis 2011 boot cd , hierbij kun ik wel meerdere partities aanvinken, echter toen ik dit wilde uitvoeren, hing ie vast en was ineens mijn hele windows partitie weg (gelukkig alleen de verwijzing, dus heb hem kunnen herstellen met acronis disk director) maar terugzetten image lukt van geen kant.

wat doe ik verkeerd?
 
Wanneer heb je die e:schijf aangemaakt?

Na het maken van het image?
 
nee, ervoor. Er is sinds het maken van het image niets meer door mij aan de partities (of de partitie grootte) gewijzigd.
Ik vind het met name vreemd dat ik onder acronis 11 wel een backup kon maken waarbij ik meerdere partities kon aanvinken en vervolgens ondersteunt het zelfde programma dit niet voor het recoveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan