Image laten vervangen door een ander?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobW41

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2003
Hoi ik kom effe ergens niet meer uit, waarschijnlijk zal het wel een kleinigheidje zijn.

Ik heb een cirkel en drieen verdeeld. Alle drie de delen zijn plaatjes met een eigen kleur b.v. rood/blauw/geel

Nu wil ik als je met je muis op rood klikt dit deel van de cirkel er iets uit schuift. een soort rollover.

ik heb dus nu vier plaatjes gemaakt een van de hele cirkel en de rode deel appart en het gele deel appart en blauwe deel appart, zou je hiermee uit de voeten kunnen?

Je zou dit misschien via een javascript kunnen doen maar waar je voorbeelden zou kunnen vinden weet ik niet. Er zijn overigens ook programma's die daarvoor wizards geven ik gebruik ze niet (dy-hard notepadex gebruiker).

Het zou ook via Flash kunnen en ik denk dat er nog tig andere oplossingen zijn dus zoek eens via google naar een oplossing dat in het straatje van jou kunnen ligt.

De groeten,
Mark

als je het echt vloeiend bewegend wilt hebben zul je toch naar iets van Flash moeten. Wil je het verspringend dan kan dat gewoon met golive. bedoel je zoiets??? ga met je muis over de linkerkant en kijk rechts... klik hier

groetjes

Hoi het is me gelukt en allemaal in imageready van photoshop deze maakt rollovers en schrijft gelijk de scripts erbij.

maar bedankt. de kers ziet er leuk uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan