Image maken met GHOST?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flipoo

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
He Hallo,

Ik wil een image maken/ontwerpen. Er moet een image komen voor XP en Office 2007.

Ik heb er totaal geen kaas van gegeten, wie heeft wat handige links voor me?

Ik heb Arconis gedownload maar hoe kan ik XP imagen? In welke folder zit XP over het algemeen?

Dank jullie alleeeeeeeeeeeennnn

hmmm lekker een boterham met kaas... :love:

uh... ik zit even op me hoofd te krabben want ik kan je even niet volgen. :confused:
misschien kan je even uitleggen wat je bedoelt. Ben wel een nerd maar weet nog laaaaaang niet alles...
althans niet alle vaktermen...

je systeem kan je meestal vinden in C:\WINDOWS
maar ga er niet teveel in zitten rommelen.
want anders zit je binnenkort op helpmij met de vraag "hoe krijg ik xp weer aan de praat" :D

Als je niet weet wat je doet kan je beter het over laten die er wel verstand van heeft.
Geloof me ik weet hoe verrot het is zonder pc te zitten :D

Laatst bewerkt:
hmmm lekker een boterham met kaas... :love:

uh... ik zit even op me hoofd te krabben want ik kan je even niet volgen. :confused:
misschien kan je even uitleggen wat je bedoelt. Ben wel een nerd maar weet nog laaaaaang niet alles...
althans niet alle vaktermen...

je systeem kan je meestal vinden in C:\WINDOWS
maar ga er niet teveel in zitten rommelen.
want anders zit je binnenkort op helpmij met de vraag "hoe krijg ik xp weer aan de praat" :D

Als je niet weet wat je doet kan je beter het over laten die er wel verstand van heeft.
Geloof me ik weet hoe verrot het is zonder pc te zitten :D

Heee:D nee ik moet dit doen!

Ik wil dus een image maken (dit image moet XP+Office bevatten). Deze image wil ik dan uitrollen op een x aantal laptops.

Dus twee dingen:

1) Image maken met XP+ Office.
2) Deze image uitrollen op een paar laptops.

Nu wil ik dus een image maken en deze op een Ghost-server zetten en alle laptops daarnaar toe pointen zodat ik ze van die image kan voorzien.

Snap je me een beetje:D???

Zou cool zijn als je me de juiste richting opduwde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan