Image maken van windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinjansen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
61
Beste forum mensen....

Ik ben al langere tijd op zoek naar een programma die een image maakt van mijn pc. Zodat ik als ik mijn pc opnieuw wil installeren. Alleen de cd er in doet en alle programma's die ik geinstalleerd had die terug staan.

Zeg maar een soort van terug naar beginwaarde brengen. Ik heb van een vriend gehoord dat ik daar voor Norton Ghost kan gebruiken. Ik heb dat 1 keer geprobeerd waardoor hij heel mijn externe schijf wiste.
(ik denk een fout van mij maar goed) dus het liefste geen norton ghost. en als het kan dat als ik die image terug zet dat het programma waar ik die image mee maak er niet op staat.

Het is gewoon éénmalig maar ik installeer mijn pc bijna elke maand omdat ik veel download. en hij dus erg traag wordt.

Weet iemand een programma waar ik dat mee kan maken. Het hoef niet freeware te zijn. Als hij maar goed functioneerd.

Groeten,

Kevin Jansen
 
Dan komen we toch uit op Norton Ghost, een perfect programma als jehet even door hebt, ik zou zeggen als je het hebt liggen, probeer het nog een keer, stoei er even mee en als je de smaak te pakken hebt dan werkt dat echt goed hoor.

Ik weet helaas niet zo 123 een ander goed programma wat ik durf te vertrouwen daarvoor.
 
Probeer anders eens True Image 8. Ik heb dat programma cadeau gekregen bij het abonnement op een blad en ik moet zeggen dat het perfect werkt. Easy Computing levert een nederlandse versie voor€ 39,95. Zie http://www.easycomputing.com/product/detail.asp?id=2&lang=nl&ref=3625 voor meer info. Norton Ghost kost altijd nog € 69,95.

Je kunt een bootCD of een setje bootdiskettes maken om je image terug te plaatsen als je PC niet meer wil starten en je kunt instellen dat je met regelmatige tussenpozen de veranderde bestanden in een backup opneemt.
 
Waar zit de functie in alcohol om een image te maken van je besturingsysteem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan