Image naar video TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Door de jaren heen heb ik veel films gemaakt, vakantie, kids etc. Deze heb ik met Pinnacle bewerkt een DVD van gemaakt en een Image als update. Nu heb ik een media player gekocht en wil de video bestanden op mijn media player zetten, maar de media player leest geen image bestanden. Nu kan ik met Nero het image bestand wel eerst op DVD branden en hierna de video en audio mappen op de media player plaatsen, maar dit kost extra werk en DVD's.

Is er een mogelijkheid om het image bestand rechtstreeks op de harde schijf te "branden" met een programma als Nero ofzo zonder dat ik deze eerst op DVD moet branden?

in welk formaat staan deze images?? is dat ISO ofzo? ik weet niet wat pinnacle voor formaat toekent hierbij maar in weze is ieder formaat te doen desnoods converteer je je pinnacle formaat naar een wat meer gebruikt formaat.
NERO werkt zelf met het .NRG formaat
met een programma zoals ultraiso kun je iso formaten eenvoudig mounten en gewoon spellen en films bekijken installeren zonder de ISO eerst weer uit te moeten pakken...........................

Je zou naar mijn weten met Nero er ook gewoon een video-ts map van moeten kunnen maken en deze lokaal op je HD of op de media player moeten kunnen opslaan.

Dan ben je klaar, zoek eens goed in bijvoorbeeld Nero naar deze functie.
Ik zeg eerlijk, in de windows omgeving weet ik niet of Nero deze functie aan boord heeft maar bij OSX (mac) wel. Daar het van de zelfde software fabrikant is neem ik aan dat het moet lukken.

grtjs jjw

Het gaat om echte image bestanden, dus geen ISO oid.
Nero heeft idd de mogelijkheid om een TS bestand rechtstreeks naar de HD weg te schrijven. Echter een image bestand ( welke op de HD staat ) welke is gemaakt door Nero is niet van image naar TS bestand over te zetten op HD zonder dat daar een DVD aan te pas komt.

Ik neem aan dat er wel een mogelijkheid moet zijn om dit te kunnen doen, maar ik kan deze mogelijkheid niet vinden in zowel Nero 8 als 10.

Iemand anders een idee?

De image mounten in een virtuele dvd speler en je kunt er mee doen wat je wilt qua bewerken en converteren.

Daarnaast kan ook b.v. WinRar een image uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan