Image.nrg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sw1vkl

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
Hallo,

Ik wil een cd branden, voorheen is het wel gelukt, maar ik heb nu een DVD brander ipv cd brander. DVD's branden gaat prima overigens...
Nu wil ik met Nero een audio cd branden, maar hij maakt er telkens een image van. Als ik dan die image wil branden, gaat hij ook niet branden maar overschrijft de vorige image of maakt een nieuwe...
Hoe krijg ik nu die image op cd? Of gewoon die rits mp3 bestandjes, waar ik een gewone audio cd van wil maken...? :o
Snap er niks meer van... :rolleyes:

Groetjes Sabine.

Welkom bij Helpmij

Heb je het al geprobeert via Nero Smart Start,zit ook een duidelijke Help bij

Wat wil je doen? 1 op 1 kopie? Met andere woorden ...je hebt het origineel en wilt er een kopie van? Of wil je van MP3/ogg/WMA etc. een audio cd maken?

Je "recorder" is 99,9% niet aangesteld, bij de brandwizzard moet je aangeven welk station het doel en bron is, waarschijnlijk staat dat op "image-recorder".
Succes :) :thumb:

Ik heb mp3 bestandjes op de HDD staan die ik wil branden...
Ik heb gekeken in de wizard maar er wordt niet gevraagd welk het doel en bron station is... Als ik naar "recorder kiezen" in Nero Burning Room ga, staat er wel inderdaad "image recorder" onder "apparaat". Natuurlijk alles afgezocht om dat te wijzigen, maar ik kan het niet vinden. Bij "medium-info" krijg ik ook echt alleen maar info te zien, en kan ik het niet instellen. De brander staat daar wel tussen...

:8-0:

De brander later geplaatst dan dat je Nero geinstalleert hebt?
Verwijder Nero , en installeer opnieuw.

Had ik al geprobeerd... maar het is precies hetzelfde. :confused:

ehmm ... vaag, probeer eens de laatste ASPI drivers te installeren van adaptec!

Wat zijn ASPI drivers? Beter nog, waar kan ik die vandaan halen? :8-0:

Niet gelukt

Heb ASPI drivers geinstalleerd, maar het werkt nog steeds niet, hij maakt alleen maar een image aan... snap er echt helemaal niks meer van... baal er wel van... :confused:

De Oplossing!

Hallo, ik wou nog even de oplossing plaatsen. :)
Nero, hop in de prullenbak, en Easy CD Creator (6) geinstalleerd, werkt als een trein! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan