image pop-up in full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chuigonzales

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Hallo!

ik ben bezig om een simpele website te bouwen in dreamweaver. Nu wil ik daar een grapje aan toevoegen.

Ik heb een logo (jpg) van onze band daar staan. Wanneer iemand daarop klikt moet een fake blue screen komen. Maar dan moeten de adres- en taakbalk natuurlijk wel weg zijn. Dus degene die erop klikt moet eventjes schrikken.
Kan iemand mij hieraan helpen?

Groetjes Chuigonzales

Hoi chuigonzales,
Helemaal fullscreen zal niet gaan, je blijft altijd de blauwe titelbalk houden. Maar bij een javascript pop-up kan je wel de adresbalk, statusbalk e.d. uitschakelen. Zie bv. hier of hier; en lees ook nog even deze.

Iets anders is, of dit grapje niet meer ergernis dan plezier bij de bezoekers gaat veroorzaken. Ik zou ernstig overwegen om het niet te doen (of maximaal één of twee dagen), als je met de website een goede promotie voor de band op het oog hebt!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Oke bedankt voor je hulp Csshunter! Ik krijg het niet voor elkaar, maar daarentegen neem ik je advies liever op. Ik zie er inderdaad vanaf

Namens de hele "Hallo Wereld": hoi! :thumb:

PS:
Goede gewoonte: op het logo een link zetten naar de homepage (ook als in het menu al een Home-knop zit).

Ja dat heeft iedereen en daarom vond ik het wel een leuke grap. Bovendien past het wel bij de band, we heten "de Ramptoeristen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan