Image Resize Powertoy for XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Het lukt me niet meer om met het programma Image Resize Powertoy for XP foto's te verkleinen.
Ik probeer dit via Verkenner. Selecteer de foto en klik dan op de rechter muisknop en kies voor Resize Pictures. Kies dan voor Small en klik op OK. Helaas wordt er dan geen kleinere foto in de map geplaatst

En heb je deze powertoy al verwijderd en opnieuw geïnstaleerd?

Ik heb het programma inderdaad verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder het gewenste resultaat. Toen ik het programma een maand geleden geïnstalleerd had, werkte het wel en nu niet meer.

Probeer anders Irfanview eens? In het nederlands te zetten door de language file. Kan resizen en véél meer. En het is freeware :)

Heb je soms een vinkje staan bij 'resize the original pictures (don't create cpoies)' dan zie je inderdaad geen nieuwe bestanden verschijnen maar worden de orginele verkleind.

Nee, daar heb ik geen vinkje bij staan. De foto blijft dezelfde grootte.

Ik heb de oplossing gevonden:
Klik op Start, klik op Uitvoeren en typ REGSVR32 SHIMGVW.DLL (met een spatie tussen de 2 en de S). Klik op OK. Als het goed is, verschijnt hierna een dialoogvenster met de melding: "DllRegisterServer van SHIMGVW.DLL geslaagd."

Nu werkt het programma Image Resize Powertoy weer.

geweldig!!!
nu doet de mijne het ook weer!!!

:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan