Image Size Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

sndr19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo mensen,

ik heb een vervelende error die telkens wordt weergegeven wanneer ik me aanmeldt op één van de gebruikersaccounts in Windows. Ik heb al veel op internet gezocht over dit probleem, ook al een aantal dingen geprobeerd maar naar mijn idee is er niet veel over te vinden. Misschien dat iemand hier mij verder kan helpen???

Zo ziet het bericht eruit..
errors66.jpg

Het zou mooi zijn als iemand mij hiermee verder kan helpen..!

Alvast bedankt..:thumb:

Hallo mensen,

ik heb een vervelende error die telkens wordt weergegeven wanneer ik me aanmeldt op één van de gebruikersaccounts in Windows. Ik heb al veel op internet gezocht over dit probleem, ook al een aantal dingen geprobeerd maar naar mijn idee is er niet veel over te vinden. Misschien dat iemand hier mij verder kan helpen???

Zo ziet het bericht eruit..
errors66.jpg

Het zou mooi zijn als iemand mij hiermee verder kan helpen..!

Alvast bedankt..:thumb:

Hmm mischien moet je eens spy ware scanner er doorheen halen die error ziet er wat mij betreft raar uit.

Malwarescan heeft niks opgelelverd, geen geïnfecteerde bestanden gevonden..

Het probleem is naar mijn idee begonnen nadat ik backup dvd's wilde maken met eRecovery van Acer. Het programma gaf de melding dat die om de images te maken windows opnieuw moest opstarten en dat ik een lege dvd moest plaatsen. DIt heb ik gedaan, toen startte die automatisch opnieuw op met eRecovery als opstartprogramma. Daar liep het vast, heb ik de dvd uitgeworpen en windows weer normaal gestart.

Sindsdien krijg ik deze melding..

Volgens mij is het probleem wel voorbij.

In de map C:/Program Files/Acer/eRecovery stond een bestand monitor.exe

Die heb ik verwijderd en nu krijg ik de melding niet meer.

Ik denk dat door de fout bij het maken van de backup, het systeem eigenlijk nog zocht naar de lege dvd ofzo en dat dit bestand het maken van de backup in de gaten hield.

Maarja, ik ben maar een leek wat dat betreft..:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan