Image software voor de hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maverick2k

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Hoi,

Welke software is gebruiksvriendelijk om een image te maken van je hd en dat je die daarna op een DVD kan branden.

En dat je op elk moment de image terug kan zetten ook als windows niet meer opstart.

Welke software is hier makkelijk voor liefst gratis freeware, anders ook geen probleem als ik het in de winkel moet halen.

Alvast bedankt

grtz

Ikzelf heb vorige week Norton Ghost 9.0 gekocht in de winkel. Er is een volledige versie en een zgn. "upgrade" waarvan ik denk dat deze exact hetzelfde is alleen de prijs is beduidend lager.
Dit programma is in het Nederlands verkrijgbaar en bevat een uitgebreide en duidelijke handleiding en dat is wel zo prettig!
Behalve volledige backups kan dit programma ook zgn. "incrementele" backups maken, dwz. alleen van de veranderingen wordt een back-up gemaakt.
In de verpakking is ook ingesloten Norton Ghost 2003 en dat is de voorganger van 9.0. Dit programma is Engelstalig en werkt in een DOS-achtige omgeving en wordt meegeleverd voor gebruikers van Windows ME en ouder.
Kortom: ik heb geen spijt van mijn aankoop mede door de Nederlandse taal en duidelijke handleiding.
Prijs: upgrade ca. €40 en de full version €60
Meest interessante internetaanbieder is volgens mij bol.com of kijk maar eens op kieskeurig.nl voor een prijsvergelijking.

Succes met het maken van een keuze!

gkesler

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan