Image terugzetten met Ghost, eerst partitioneren en formatteren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hoi,

Ik heb een image van Ghost die ik wil terugzetten op een harddisk die ooit eerder in een Array (RAID) heeft gezeten. Moet ik deze harddisk eerst partitioneren en formatteren of is dat niet nodig?

De image wil je terugschrijven naar een partitie, die partitie bestaat al. De data op de bestaande partitie wordt overschreven door de data van de image.

Het is niet nodig de bestaande partitie te formateren. Wanneer geen partitie aanwezig is zul je die uiteraard wel moeten aanmaken. Probeer dat met Easeus.

De image kun je alleen terug zetten op een pc waar hij ook vanaf komt. Je kunt niet een image van je eigen pc overzetten naar een andere pc. Je partitie moet natuurlijk ook groot genoeg zijn...

suc6

De image kun je alleen terug zetten op een pc waar hij ook vanaf komt. Je kunt niet een image van je eigen pc overzetten naar een andere pc. Je partitie moet natuurlijk ook groot genoeg zijn...

suc6
Dat is allemaal duidelijk beste kerel ;) Ik werk al langer met Ghost en met images. De image heeft allerlei instellingen specifiek voor de PC waarop het gemaakt is. Ik wist alleen even niet of ik de harddisk eerst moest partitioneren en/of formatteren..............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan