Image uploader

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Image uploader is een kleine applicatie gemaakt om snel afbeeldingen op het internet te zetten.
Ook heb ik nog een extra functie toegevoegd die het mogelijk maakt om een screenshot van een applicatie te maken.

Uploaden van een afbeelding
Het uploaden van een afbeelding is heel gemakkelijk je sleept het bestand in het drag & drop vakje en jou afbeelding zal verschijnen in het vakje.
Nu hoef je alleen nog op het upload knopje te klikken en jou afbeelding zal binnen enkele seconden online staan.

Het maken van een screenshot
Het maken van een screeshot is ook erg simpel selecteer gewoon de applicatie waar een screenshot van gemaakt moet worden in het selectievakje
en er zal een screenshot van de applicatie gemaakt worden, hierna is het mogelijk om deze te uploaden.
maar de applicatie moet zich wel op de voorgrond bevinden

screenshot%203d.png

Download

Laatst bewerkt:
Leuk opzich.

Wel een beetje vaag dat ik persee eerst mijn programma moet opene en dan de foto uploader ervoor moet hebben voor dat ik screenshot van mijn programma krijg voor de rest een leuk progje kan handig zijn.

Grz. Marnick

Laatst bewerkt:
Inderdaad leuk, maar als ik een screencapture doe maakt het niet uit welk programma ik selecteer, hij kiest altijd de bovenste...

Hij pakt niet de bovenste dat is waarschijnlijk het programma dat je op de voorgrond hebt dus het programma waar een screenshot van gemaakt moet worden moet zich wel op de voorgrond bevinden

Rofl, dit is de tweede maal dat ik ook aan een programma werk dat erg veel lijkt op die van jouw alleen is de mijne een stuk geavanceerder. De grote verschillen tussen jouw en mijn programma is dat je screenshots direct na het maken ervan kan uploaden naar een ftp server, dat het programma niet actief hoeft te zijn en dat je kan kiezen uit de bekende afbeeldingsformaten. :)

Toch leuk gedaan, maar ik zal het niet gebruiken, ik gebruik dan liever mijn eigen versie, die nog niet eens af is. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan