image

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb nero geinstalleerd, en heb een image gemaakt van mijn harde schijf, nu wil ik deze branden op cd, maar ik kan geen keuze maken uit recorders, er wordt alleen de image device aangegeven

hoe werkt dit.?

jan

Met wat heb je die image gemaakt? Wat voor brander heb je en is deze goed geïnstalleerd? Gebruik je niet per ongeluk een OEM-versie van Nero die bij een andere brander is geleverd?

ik heb een image gemaakt in nero en dan hd backup gemaakt, maar hij doet het al, ik dacht dat de cd-rom ook een brander was, ( laptop )maar dat was dus niet het geval, ik heb de module van mijn andere laptop er in gezet en nu doet hij het.

maar er is in het begin wel een probleempje hij geeft op de eerste image welke ik wil branden een buffer underrun, ik heb andere images geprobeert en die doen het wel, wat is hier aan te doen?

alvast bedankt

`Buffer onderruns` komen vaak voor als je de computer teveel laat doen waardoor de buffers voor nero leeglopen. Probeer dus alleen de CD te branden en verder niets te doen.

Ik heb nu 15 CD gebrand van mijn back up dat is mijn totale HD, deze heb ik in een aparte map gezet maar daar zitten nu ook zo'n 772 IDX bestanden in , waar komen die van daan en wat moet ik daar mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan