Images maken op pc1 en terug zetten op pc2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

zoals de vraag al zegt ik heb een image van pc1 en die image wil ik terug zetten op pc2.

dit zou toch moeten kunnen?

ik weet dat de pc's allebei dezelfde hardware moeten hebben.

en ze zijn ook allebei hetzelfde (HP 6730b van dezelfde leverancier op hetzelfde moment besteld)

of kan dat niet? en zo ja, kan dat met Macrium Reflect?

mvg mij.

Wanneer de pc's 100% identiek zijn zou dat moeten kunnen ja!

dus als ik 2 dezelfde laptops bestel bij hp zijn ze 100% identiek?

en als ik nou alleen de C partitie image voor als ik de hp recovery partitie wil houden?

als ik 2 dezelfde type laptops bestel bij hp bijv 2 HP 6710 dan zijn ze 100% identiek?

en ik kan met macrium reflect ook een image maken van alleen de C partitie.
als ik een image maak van de C partitie van pc1 en vervolgens die image over de C partitie van pc2 heen zet moet dat dan ook werken? pc1 en 2 zijn natuurlijk identiek. (tenminste als het antwoord op de vraag hierboven ja is)

of dit zou moeten werken?

"als ik een image maak van de C partitie van pc1 en vervolgens die image over de C partitie van pc2 heen zet moet dat dan ook werken?"

ik maak namelijk altijd images van C als backup. maar heb nooit grondig getest of het wel werkt als ik het terug zet op een andere (wel dezelfde type) laptop. ik ging er namelijk van uit dat dit kon.

maar ik las laatst dat dat dus niet kon. dus nu wil ik jullie expertise erbij halen om er zeker van te zijn of dit wel of niet kan.

Nogmaals, ja, dat kan. Je zit uiteraard wel met dezelfde windows key dan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan