imageshack

Status
Niet open voor verdere reacties.

razortje

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Volgensmij is www.imageshack.us de enige echte goede site is voor foto's te uploaden (tot nu toe onbeperkt staan ze online, doen het altijd enz enz.)

Er is alleen één nadeel vind ik.. dat je foto per foto moet uploaden. Nu heb je wel wanneer je je registreerd dat je credits op bouwt. Maar na heel tijdje had ik pas 14 credits.. dus kon een zipfile uploaden met 14 foto's erin.. Dus daar schiet je ook nog niet echt veel mee op als je een paar honderd foto's moet uploaden.

Is er niet iets dat er een ("illegale") tool of programma voor is dat je ze in één klap kunt uploaden..?

(ps: het past eigenlijk niet echt hier bij IE problemen maar er was niet veel anders waar het beter zou staan volgensmij..)

Ja maar,.....
Legaal bij imageshack kan ook gewoon hoor ;)

multiplerz2.png

Laatst bewerkt:
Popups nog nooit gezien.
Ben ik nou zó goed beveiligd?
Ik post wel vaker i.h. maar weet niets van popups.

Bovenstaand plaatje ook?

"Image does not exits" komt omdat ik em aan het verbouwen was (te breed) , en de oude link al weggepletterd.
Intussen kreeg ik telefoon. Duurde dus wat langer.

Laatst bewerkt:
Zet alles maar eens minder strak,maar denk niet dat je dat wil.

Als je een directe link naar de afbeelding ( naar het plaatje op de server ) plaatst krijg je geen pop-up maar wel als je een link gebruikt naar een pagina van Imageshack waar je hem dan ziet in het klein en dan erop klikken en dan pas in het groot.

Ben zelf ook fan van Photobucket, overzichtelijk je eigen album.

ja idd, die directe links gebruik ik ook altijd.. (op fora e.d. zodat je toch geen last hebt van die popups). Maar je moet ze nu dus stuk voor stuk uploaden, terwijl ik dat het dus het liefst in 1x doe.

Maar ben bang dat 't niet anders mogelijk is.. ??

En photobucket.. tsjah je hebt honderden sites waar je foto's kan hosten maar als ik naar forums van vroeger ga waar ik toen zat, zijn mijn geposte plaatjes van toen nog steeds online. Dat zie je eigenlijk alleen nog maar bij imageshack..

ehm sorry.. maar ik zie niet hoe ik dan meerdere foto's op mijn computer in één keer kan uploaden..? Ik zit in 't tabblad 'My images' .. maar misschien doe ik iets fout..???

Ok, maak eerst een zip bestand van de foto's die je wilt uploaden.
Rechts boven selecteer je een vinkje "Zip-file" en dan bladeren, zip selecteren en uploaden.
Tijdens de upload worden ze 1 voor 1 uitgepakt en 1 voor 1 weergegeven.
Dan heb je dus ineens al je geselecteerde (gezipte) foto's binnen gehaald.

Zie mijn screenshot, en dan de rode cirkel.

Ja dat klopt.. maar zie dan ook mij eerste post..;)

daar stond dat ik dat dus al had geprobeerd op een zip file te uploaden.. dat ging opzich prima, alleen het grote nadeel is dat elke foto in je zip file 1 credit kost. En die credits bouw je op één of andere manier op (of je moet ze kopen...).
Dus is dat zip-file gedoe ook niet echt een optie..

Credits moet je kopen.
Ik heb er al 3 jaar 515 staan, en ze tellen nooit af :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan